EST. 2002

HARLEY-DAVIDSON® ROAD KING SPECIAL

Ha túrázás és Harley akkor Road King

Kevés ember létezik a bolygón aki nem hallott eddig a Road King-ről. Azonban a most bemutatott típus egy teljesen új megközelítés, bár a formaterv teljesen 1949-ig visszavezethető a motor jóval kisebb és ezáltal sportosabb verziója az eddigi testvéreknek.

Az újdonságok:

Agresszív, új Harley-Davidson® custom erőgép

Jellegzetes stílusa mini-ape kormányt, nyújtott nyeregtáskákat, ültetett vonalvezetést és markáns, koromfekete külsőt mutat

Erejét a nagy sikerű Milwaukee-Eight motorblokk adja, amely nagyobb forgatónyomatékot és gyorsulást biztosít

Az új első villák és a hátsó lengéscsillapítók sokkal jobb kormányzást és kényelmet biztosítanak

Négy rendkívüli fényezési opció

A fekete komoly szerepet kapott a megjelenésben és kimondottan jó döntés is volt. Az erőforrás szinte súlytalan pedig a erőteljes 1750 cm3-s Milwaukee-Eight motort nehéz úgy integrálni egy vázba, hogy az arányok kellemesek maradjanak. A HD azonban mesterien bánt az elemekkel. Az ültetés a gyönyörű felnik és a letisztult vonalvezetés valóban új szintre emelte a Road Kingek stílusát. A modellt 4 színben hozzák majd forgalomba de a bemutatott katonai zöld nekünk tökéletesen megfelelne.

A Road King Special kényelmét és vezérelhetőségét a valamennyi 2017-es Harley-Davidson túramodellen megtalálható vadonatúj első és hátsó felfüggesztési elemek is növelik.

HARLEY-DAVIDSON® ROAD KING SPECIAL 2017

 

Az új emulziós technológiát alkalmazó hátsó lengéscsillapító 15–30%-kal nagyobb előfeszítés-szabályozást jelent az eddigi hagyományos túra lengéscsillapítókhoz képest. Az első felfüggesztés olyan új, ívelt szelepes felfüggesztési technológiát tartalmaz, amely a versenymotor-stílusú cartridge-típusú villák lineáris csillapítási teljesítményét adja, miközben súlya jóval kisebb.

Az ABS-szel ellátott Reflex kapcsolt fék erőteljes és szabályozható fékezési teljesítményt nyújt.De nem csak a megjelenés változott, a motor is komoly módosításokon esett át amit most a gyári anyagból közlünk mert érdemes átolvasgatni:

Motorblokk

A 2017-es Harley-Davidson túramodellek mindegyikén megjelenő új Milwaukee-Eight motorblokk nagyobb reakcióképességet, nagyobb előzési sebességet, tisztább motorhangot és simább motorozást kínál, és többet abból az érzésből, amelyet egy Harley-Davidson túramodell motorblokkjától egy motoros elvár.

A Road King Special az első olyan modell, amelyen a Milwaukee-Eight motorblokk koromfekete fényezést kapott.

  • ·  Nagyobb forgatónyomaték 

A Milwaukee-Eight motorblokkok 10%-kal nagyobb forgatónyomatékot adnak. A megnövelt lökettérfogaton túl a Milwaukee-Eight motorblokk nagyobb sűrítési arányt nyújt, valamint négyszelepes hengerfejeket, amelyek 50%-kal több beömlési és kipufogó áramlást biztosít. A szelepvezérlésnél nincs szükség állítgatásra, tekintve, hogy a lengőkarok formatervezése lehetővé teszi, hogy a szelephézagot még a gyárban a teljes élettartamra be tudjuk állítani. A hengerekhez tartozó kettős gyújtógyertya az üzemanyag hatékonyabb elégetését teszi lehetővé. Az egy lánc meghajtású vezérműtengely könnyebb, mechanikusan kevésbé összetett, és kevesebb súrlódást és zajt eredményez.

  • ·  Erőteljesebb gyorsulás 

A Milwaukee-Eight motorblokk súlya ugyanakkora, mint azok, amelyek helyett beszereltük, így minden extra teljesítménye közvetlenül a megnövelt gyorsulási teljesítményt támasztja alá. A Milwaukee-Eight 107-nek 11%-kal nagyobb a gyorsulása 0-ról 100 km/h-ra, ez 2-3 motorhosszal nagyobb gyorsulást jelent, és 11%-kal nagyobb a gyorsulása 100-ról 130 km/h-ra a legmagasabb áttételnél, ez pedig 1-2 motorhosszal nagyobb gyorsulást jelent a Twin Cam High Output 103 motorhoz képest.

  • ·  Hőkezelés

A Milwaukee-Eight motorblokk mind a vezetőnek, mind az utasnak kellemesebb hőérzetet biztosít, hiszen kisebb a hőfelvétele, nagyobb a hőleadása és a kipufogó-rendszert is átterveztük. A Milwaukee-Eight 107 motorblokk precíziós hűtési rendszerrel rendelkezik, amely a hengerfejek legforróbb területei körül célzott olajáramlást biztosít. Az egyes hengerekhez tartozó új kopogásérzékelő precízebb szelepvezérlést eredményez. A hátsó kipufogócsövet áthelyeztük, és a katalizátor is más helyre került, hogy a hőt minél messzebbre vezessük az utastól. Az alapjáratot 1000 fordulatról 850-re vettük vissza.

  • ·  Továbbfejlesztett kényelem

A primer hajtómű házfedél új, keskenyebb borítása és a légszűrő-borítás ültetett profilja több helyet biztosítanak a vezető lábai számára a motorblokk körül, és sok motorosnak könnyebben ér le a lába a talajra. A Milwaukee-Eight által hajtott modelleket Assist and Slip kuplunggal láttuk el a fejlett hidraulikus vezérlés érdekében.

  • ·  Csökkentett rezgés 

A gumibakos Milwaukee-Eight motorblokkot szimpla belső ellensúllyal láttuk el, amely az üresjárati elsődleges rezgést 75%-kal csökkenti, így a vezető és az utas egyaránt simábban és kényelmesebben motorozhat, mindezt úgy, hogy meghagytuk a Harley® V-Twin motorblokk klasszikus formavilágát.

  • ·  Gazdagabb kipufogóhang 

A könnyebb szelepek, a szimpla vezérműtengely, az optimalizált burkolatformák és a továbbfejlesztett meghajtási alkatrészek nagyban csökkentik a mechanikus erőátvitel zaját. A motorblokk beömlőnyílását és légszűrőjét egyaránt úgy terveztük, hogy csökkentsék a levegőfelvétel hangját, miközben maximális áramlást biztosítanak. Ennek eredményeként az új Milwaukee-Eight motorblokk mechanikailag halkabb, így a kipufogóhang gazdagabb és minden nemzetközi zaj- és kibocsátási határértéknek megfelel, ugyanakkor az összetéveszthetetlen duruzsolás továbbra is rezonál alattunk.

  • ·  Fejlett akkumulátortöltés 

A Milwaukee-Eight motorblokk töltési rendszere 50%-kal nagyobb kimenő teljesítményt jelent az akkumulátor számára alapjáraton, amely így jobban megfelel a túramotorosok elvárásainak, így a tartozékmegvilágítás, a nagy teljesítményű hangrendszer, a fűthető motoros ruházat és más eszköz is több energiát kap.

ugrás fel