EST. 2002

Honda CB1000R 2018

A Honda végre bemutatta új Maxi meztelenjét a Neo Sport Café prototípus alapján.

A Honda megtartotta a meghatározó megjelenést sugárzó LED fényszórót, a designt pedig inkább a retró felé terelte. Japánban újra divatba jött a klasszik naked de a Honda nem a Kawasaki modelljét választotta és egy régi motort húzott elő a zsákból, sokkal inkább egy modern tervet ültetett rá a megszokott klasszik jegyekre.

 CBR1000R

 CBR1000R

Technikailag is sikerült előrébb lépni az új CB1000R verzióval, + 20 lóerő és – 12 kg. Az új erőforrás 145 lóerőt teljesít 10500 fordulat mellett, a furat és a löket változatlan maradt de a sűrítés 10,4: 1-ről 11,6: 1-re nőtt míg a dugattyúk a Fireblade-nél is használt öntött technológiát alkalmazzák.

 CBR1000R

Új kipufogó rendszert is kapott CB1000R, a 4-2-1 rendszer4,5 kilogrammal könnyebb mint elődje és jóval mélyebb hangzást biztosít 5500 fordulattól.   A motor tömege teletankolva 212 kg míg a súlyelosztása a következő képen alakul, 48,5% elöl és 51,5 % hátul. A futómű egy teljesen állítható Showa rugóstagra épül ( SFF-BP ), a fékek 4 dugattyús és radiálisak amik két 310mm-es féktárcsákat szorítanak.

 CBR1000R

 CBR1000R

A speciális változatban szériában kapunk gyorsváltót és fűtött markolatot. Elektronika terén a megszokott négy opció közül tudunk választani,Rain, Standard, Sport és egyedi. 

2018 CB1000R

Összefoglalva: A gyártok végre kezdenek vissza találni önmagukhoz, izgalmas és egyedi a márkára jellemző vonásokkal rendelkező koncepciók majd termékek születnek. Ennek nagyon jó példája az CB1000R ami nekünk nagyon tetszik és reméljük a piacon is lesz rá érdeklődés.

 CBR1000R

 CBR1000R

 CBR1000R

 CBR1000R

HONDA CB1000R 2018: A MŰSZAKI ADATLAP

motor

4 hengeres sorban, 4 hengeres tengelyszelep

ccm3

998 cm3

Furat x utazás

75 x 56,5 mm

Sűrítési arány

11,6: 1

Maximális teljesítmény

145 lóerő (107 kW), 10 500 ford./perc

Nyomaték

104 Nm, 8 250 ford./perc

Üzemanyag rendszer

Honda PGM-FI elektronikus befecskendezés

Tank kapacitása

16,2 liter

fogyasztás

17,2 km / l (átlagos WMTC ciklus)

indítás

elektromos

Az akkumulátor kapacitása

12V / 8.6AH

kuplung

olajos

változás

6 jelentés

Végső átvitel

Egy lánc

váz

Acél felső konzol alumínium oldalsó lemezekkel

Méretek (LxLxA)

2,120 x 789 mm x 1,095 mm

tengelytávolság

1,455 mm

Kormányhüvely döntése

25.

nyom

100 mm

Nyeregmagasság

830 mm

Magasság a padlóról

135 mm

Tömeg a teljes értékben

212 kg

Első felfüggesztés

Állítható SF-BP USD Showa Fork

Hátsó felfüggesztés

Állítható Showa lengéscsillapító

Kerekek

Préselt alumínium split versenyen

Első gumiabroncs

120/70 ZR17

Hátsó gumiabroncs

190/55 ZR17

Típus ABS

Két csatorna

Első fék

310 mm-es lebegő tárcsák 4-dugattyús radiális rögzítőkkel

Hátsó fék

256 mm-es tárcsa 2 db dugattyús féknyergel

hangszerelés

Digitális Full-LCD

lámpa

Full LED-es

ugrás fel