EST. 2002

Honda CRF250R 2018

Megizmosodik és a több fejlesztést vesz át a CRF450R modelltől az új verzió

A Honda keményen átforgatta a kis CRF250R modellt aminek fejlesztését Mikio Uchiyama vezette és aki elárulta, hogy a módosítások célja elsősorban az erőforrás erejének növelése. Ennek érdekében az UNICAM egységet egy DOHC- ra cserélték ezzel is közelebb kerülve a CRF450R modell szellemiségéhez.

Honda CRF250R 2018

 

A változások következtében a 18 éves CRF250R egy félelmetes versenygép lett, 9 % nagyobb csúcsteljesítményt és 900 fordulat / perc növekedést értek el a Honda mérnökei. A szakemberek a furattal és a löket módosítással értek el eredményeket, amihez titán szelepeket használtak. Újdonság még a két kipufogócső bevezetése is miközben az ülésmagasság 6 mm emelkedett.

Az új blokk a CRF450R vázába került, így jobb visszajelzéseket kapunk, csökkent a tömegközéppont és a segédváz tömege is 20%-al. Az üzemanyagtankot műanyagról titánra cserélték aminek tömege csupán 1,039 gramm és így a motor tömege 108,1 kg-ra csökkent.

ugrás fel