Kissebb módosítások várhatóak sokak kedvenc krossz motorján
Az idei évre nyolc év szunyokálás után erőssen felfrissült a Honda cross flottájának zászlóshajója. A CRF450R sorozat nagy testvére igazi nagyágyú minden téren. A napokban azonban megjelent egy hír, hogy a Honda már tovább is lépett és 2018-ra pár módosítással küldi ismét harcba a verziót.
Nézzük miben fog eltérni a két évjárat. Már a mostani is elektromos inditású és titán tankos ami egyébként marad is. De a súly csökkentés véget új akkumulátor érkezik ami ultra könnyű lítium-ion. A levegőszürő és benzinbefecskendezést teljesen átrendezik amivel jobb levegő áramlát és jobb súly elosztást érnek el.
A mostani verzión is már rövid csővek vannak gyárilag de ha valaki szeretné cserélhati őket sportos dobokra például Yoshimura rendszerre.
Frissitik az ECU teljes programját amivel kezesebb lesz gyárilag hatékonyabb teljesítményszolgáltatást érnek el. Természetesen lesz motor-üzemmódkiválasztó gomb és 260mm-es hullámos vagy margaréta első féktárcsa. A jobb kanyarteljesítmény miatt frissül a Showa® álltal szállított első teleszkopok működése
Legutóbbi hozzászólások