EST. 2002

Iannone és Espargaro bemutatták az Aprilia RS-GP modellt

Utolsóként gurult ki a pódiumra a gyártók közül, igaz a motor felépítése már a tesztek alkalmával bemutatkozott, így csak a megjelenés tartogatott ujdonságot.

A teszt időszak alatt nagyon kreatívan azok neve díszítettek az idomzatot, akik segítettek az új projekt létrehozásában. A most látható festés és dekoráció már a végleges 2020-as szezon elemeit tartalmazza.

A motor erőforrásban V 90-re változott, de keskenyebb lett a plexi és karcsúsodott a hátsó burkolat is. A féknél a Ducati által is használt borítás jelenti a látható újdonságot. A motor 160 kg, 255 lóerő teljesítménnyel és 350 km/h végsebességgel párosítva.

A versenyzőknél Iannone még mindig a dopping ügy döntésére vár, ezért Bradley Smith helyettesíti a csapatban. Aleix Espargaró már szó szerint régi motoros és stabil tagja a csapatnak, de most úgy néz ki egy félresikerült mondat miatt összerúgta a port csapattársával. Iannone vélhetően nem túl jó angol nyelvtudással azt mondta, hogy az Ő instrukcióit követve készült a motor. Ezen persze a spanyol csapattárs teljesen felhúzta magát és gyorsan le is közölte, hogy ezek után vége a jó kapcsolatnak. Közben bejelentették, hogy Lorenzo Savadori is csatlakozik a csapathoz, tesztpilóta pozícióban.

 

 

ugrás fel