Pont amennyi kell
A Kölnben található JVB Moto igazából egyetlen embert takar aki időnként tervez egy jó motort majd eltünik és valamelyik gyárnak dolgozik mint tervező. Ha tud a saját cégével foglalkozni és tervezni akkor rendre elhozza a nevesebb német díjakat motorjaival. De együttmüködő partnere az LSL német kiegészítő óriás is. Jens vom Brausk a röviditése ami egyben a tervező neve is nem értékesít termékeket csa Kedo motoron keresztül.
A most bemutatott BMW NineT Scramblerből nem készül több de bizonyos részei valószinűleg rendelhetőek lesznek. Maga az átépítés a tankot, az ülést a farokidomot és az első sárvédőt érintette. Ezen felül az elhagyhatatlan JVB névjegy az első lámpa ami szinte az összes motoron megjelenik ami Jens vom Brauck tervei alapján készül. A Kipufogó sem gyári de igazából azt mindenki kedve szerint választhat a motorjára.
A módosítással sikerült a motor tömegét 196 kg-ra csökkenteni. Mi magát a NineT Scrambelert is betolnánk a garázsba de ezzel a kittel meg biztosan. Az egyetlen amin talán változtatnánk a tank szine. Kicsit klasszikusabb összeállítást kevernénk a burkolatnak.
Legutóbbi hozzászólások