EST. 2002

Még több Rocket modell a Triumph-tól, jön a Gran Turismo és a Roadster

Nem győzi kényeztetni a Triumph a csúcskategóriában utazó vásárlóit. Nem elég, hogy az év elején berobbantott Rocket III tavasztól felpimpelt TFC kiadásban is elérhető, most újabb két változatban is választható az Angol sor-hármas Power Cruiser.

A TFC szédítő műszaki paramétereiről itt írtunk. A most beharangozott két speciális modell lapajai természetesen azonosak, az eltérő részletek a következőek. A GT ahogy a neve is mutatja a túrázó felhasználóknak kedvez. Alacsonyabb az ülésmagassága (773 mm helyett 750), háttámlával szerelik az utas ülést, állíthatóak a lábtartók pozíciói és alapból jár hozzá a fűtött markolat, illetve hátramenetet is kérhetünk a sebességváltóba. A Roadster magányos farkasoknak való. Egyszemélyes üléssel szerelik, ami sok lemondással jár viszont megjelenésben nagyot dob a motoron.

A Rocekt 3 az idei év nagy durranása így tényleg sokat irtunk már róla. De nem győzünk betelni az olyan nóvumokkal mint az IMU vezérlőegység ami összeszedi az összes infót az elektronikus gázkartól kezdve a gyorsulás, dőlés érzékelőkön át a kanyar ABS-ig, majd az amúgy 4 opcióból választható vezetési mód szerint biztonságosan vezérli a motort. A nagy kérdés: vajon, hogy bírja a Ducati Diavel az Angolok szűnni nem akaró nyomulását a legizmosabb utcai motorok piacán.

ugrás fel