2018-as modell sok mindenben változott és kaptunk egy júbileumi kiadást is.
A most bemutatott 750-es verzió kinézetre szinte alig mutatt változást a 2017-es modellhez képest. Pedig bőségesen átdolgozták a motort és a futóművet egyaránt.
A harmadik generációs modellt három különböző felszereltséggel vásárolhatjuk meg jövőre. A sötét kinézetű Stone, a klasszikus elemeket használó Special és a sportos vonalat képviselő Racer közül kiválaszthatjuk a nekünk legközelebb álló stílust.
Ahogy írtuk az első futómű teljesen át lett dolgozva. Kayaba lengéscsillapítók, állítható rugó előfeszítéssel kerültek a motor elejébe. Ezen felül meg is erősítették a villahidakat és új kormányzási geometriát kapott a motor ami jobb kanyarodást és stabilitást eredményez.
Az utasok is módosított üléspozícióval élvezhetik az utazást, amely magában foglalja az áthelyezett lábtartókat is. A motor komoly módosításokon esett át, bár ereje nem változott a kenőrendszer és úgy több anyag cseréjének a célja mind az volt , hogy csökkentsék az erőforrás hőkibocsájtását és ezzel a fogyasztást is.
A kipufogórendszer is új és kettős csővel szerelik 2018-tól az összes verziót. Az átdolgozott motor és kipufogórendszer már teljesíti az Euro4 követelményeket. A maximális teljesítmény 52 LE 6.200 fordulat / perc esetén és 60 Nm 4.900 fordulat / perc mellett.
A Moto Guzzi felszerelte az új V7 III-t ABS- szel és egy új állítható MGCT (Moto Guzzi Traction Control) rendszerrel, amely állítható vagy letiltható.
V7 III opcionális Media Platform multimédiás rendszert kap, amely lehetővé teszi a kerékpár Bluetooth technológián keresztüli csatlakoztatását egy okostelefonra, hogy rögzítse az utazási adatokat.
A három ismert verzión kivül vásárolhatunk egy Anniversario kiadást ami ötletesen kiemeli az 50-es számot a 750-ből illetve tele van egyedi és első sorban látványos extra kiegészítővel.
Legutóbbi hozzászólások