Egy klasszikus fekete
Aki épített motort az tudja, hogy igazán lassú folyamat is tud lenni. De talán pont ez a szép az egészben. Ahogy keersgélünk a neten, bogarásszuk a régi modellek kiegészítőit vagy ép tankjait. Mikor megrendeljük és izgatottan várunk, majd várunk esetleg vámolunk. végül ha jó boldogok vagyunk ha nem kezdjük előröl az egészet.
A mostani motor talán még nehezebben épült mint amit megszoktunk az EU-n belül. Az építő Matiz LEMARK egy kis csapatot vezet Fehéroroszországban, Minkszben. Kimondottan klasszikus motorok átépítésével foglalkoznak. Ennél az építésnél is két vas jöhetet szóba mint alany. Az egyik a jól ismert BMW R100 illetve egy Moto Guzzi. Mind kettöt nehéz beszerezni arra felé de végül maradt a Guzzi és azon belül is egy NEvada 750-es verzió. Az 1999-es motor valószínüleg nem került egy vagyonba már csak azért sem mert igen rossz állapotba került hosszú várakozás után új gazdájához.
A megérkezés után a srácok neki is álltak a munkának de már a legelején tudták, hogy a legnehezebb rész a motor tankjának cseréje lesz. Nem építettek saját tankot inkább vásárolni kartak egy régebbi modellről. Hosszú keresgélés után találtak is egy 750 CB tankot az USA-ban ami közel egy hónap várakozás után érkezett meg.
A legnagyobb módosítás a új 18″ kerekek adják Heidenau K60 120/90 gumikkal. Módosították a hátsó futóművet amihez egyből a segédvázat is. A tankot végül személyre vagyis motorra kellett szabni mert túl nagy volt eredeti állapotban. Ahogy a kormányon található gombok sem a Guzzi sajátjai és az ülés is egyedi kivitel.
A tank egyebként hasonlóságot mutat az új Moto Guzzi V9 Bobber tankjával de ez csak a véletlen műve. Ez az építés is rámutatt, hogy sok odafigyeléssel és munkával kis költségvetésből is lehet igazán jó motort építeni. Csak az időt kell rászánni.
Legutóbbi hozzászólások