Összesen egy napot tudták tesztelni az erőforrást mert a rossz idő két napot is alkalmatlanná tett a motorozásra.
Az 1 nap teszt viszont annál pozitívabban telt a Kalex egységének aki az új erőforrást készíti elő a 2019-es debütáláshoz. A cég elsősorban vázak tervezésében és gyártásában komoly név a szakmában, a Moto2 versenysorozat is az egyik névjegyük. 2010-től a Honda szállította a 600-as erőforrást de 2019-től átveszi a helyét a Triumph 675 cm3 háromhengeres erőforrása.
A tesztpilóta a svájci Jesko Raffin volt aki az egy napos teszten is 1.6 másodpercre tudta megközelíteni a pole idejét. Raffin leggyorsabb ideje 1: 36,6 , a Valencia GP ideje pedig 1: 35,050 volt.
Messzemenő következtetéseket nem érdemes levonni mivel az erőforrás jóval nagyobb mint az eddig használt de Raffin elégedetten csak annyit mondott” ez a motor olyan mint egy Kalex”.
Gyorsulás még biztosan várható mivel változni fog a ECU és a motoron is csak gyári alkatrészeket használtak
Le son du moteur @UKTriumph en action. #Moto2 pic.twitter.com/eLxQDSXVXW
— OffBikes (@Off_Bikes) 26 February 2018
Le son de la Triumph, légère différence au ralenti. #Moto2 pic.twitter.com/8cyHxLuHWf
— OffBikes (@Off_Bikes) 26 February 2018
Legutóbbi hozzászólások