EST. 2002

MV Agusta F4 LH44

Lewis bemutatta új motorját ami akár meg is lehet venni. Igaz csak korlátozott számban.

Minden gyár törekszik a különleges és kisszámú sorozatgyártásra. Jóval nagyobb bevétel és minimális technikai különbség. Az MV új Superbike kategóriás motorjánál csak az egyik szempont teljesül, ugyanis változás van benne bőven az alapmodellhez képest.

Sok mindent nem tudunk a motor technikai csomagjáról de az biztos, hogy 210 lóerő felett teljesít hisz az alap modell az F4 RC is 212 lóerőt csavar ki magából az aszfaltra.

Lewis motorja igazi látvány csemege, a fényezés azon kívül, hogy egyedi színekben pompázik és természetesen a bajnok választása különleges hordozó festékkel is kerül fel az idomzatra. Az ülés anyaga Alcantara és természetesen kézzel készült. A motor a rengeteg karbon felhasználásával biztosan könnyebb lesz mint az egyébként sem nehéz szériában vásárolható csúcs kategóriás verzió. A nagy különbség azonban a futóműben keresendő, az Ohlins USD NIX 30 TiN bevonatú villa és az Ohlins TTX 36 hátsógátló már komoly fegyvertény egy pályamotorozás alkalmával.

MV Agusta F4 LH44

 

Lewis nyilatkozatában büszkén beszélt a motorról és reméli, hogy a vásárlóknak is tetszeni fog az általa összeállított új design. A múlthéten már ki is próbálta egy pályamotorozás alkalmával, az egyik példányt amiből összesen 44 db készül a bolygónkra.

Érdekesség még, hogy  a Pirelli által készített DIABLO Supercorsa SP piros oldal fallal és LH44 logóval készül majd. Az importőr közlése alapján egy már biztosan érkezik hazánkba a motorból és még talán egy rendelésére van lehetőség.

ugrás fel