EST. 2002

Polaris RZR XP Turbo S 2018

A Polaris nem viccelt mikor megalkotta az új RZR modellt, nem csak átdolgozta a régit hanem valóban teljesen új alapokra helyezte az egész koncepciót. Az új alváz amellett, hogy hihetetlen erős lett 182,8 cm-es szélességével extra stabilitást is nyújt.

A rúgóutak 48,26 elől és 53,34 hátul míg a minimális hasmagasság 40,6 cm . A RZR tömege 779 kg és egy 925 cm3-es 168 lóerős motor hajtja aminek a hűtését is átdolgozták. Hárpmszor erősebb lett a meghajtórendszer és robusztusabb a hajtáslánc. Az üzemanyag kapacitás 36 liter

Átdolgozták a vezető és utas részt egyaránt, SubZero 4 pontos övvel ellátott üléseket és Sparco kormánykereket kapunk alapfelszereltségként. Ahogy a 7” kesztyűvel is használható érintőképernyő is része a csomagnak. (DYNAMIX Visualizer, Digitális műszer, beépített GPS, térképkészítés, Bluetooth és USB Smartphone csatlakozás, GoPro® vezérlés (GoPro® nélkül), AM / FM és időjárási rádió, Kommunikációs képességek. Ride Command App Integráció (csoportos út, kövesse a vezetőt, a menetállapot követését). Digitális mérőműszer, sebességmérő, kilométerszámláló, távolságmérő, fordulatszámmérő, hűtőfolyadék hőmérséklet, voltmérő, óraszámláló, szerviz kijelző, óra, sebességváltó jelző, üzemanyagmérő, hőrendszeres fény, biztonsági öv emlékeztető fény, hibakód kijelzés, DC kimenet)

A futómű DYNAMIX aktív felfüggesztési rendszerrel kerül beszerelésre amivel valós időben követhetjük a megerősített rugózás munkáját. A gyártó az újításokon túl a gumit tartja a legnagyobb előre lépésnek. A 15” kerekeken található 32” ITP Coyote abroncsok több tapadásra, kontrollra és 8-rétegre tervezett, 249% -kal nagyobb ellenállást fejt ki a Maxxis Bighorn 2.0-hoz képest. Az új Polaris RZR XP Turbo S március közepétől kapható az USA-ban, az alap verzió 27.499 dollártól kezdődik.

ugrás fel