A Suzuki is bemutatta új csapatát, a versenyzők továbbra is Iannone és Rins, a csapatot vezetik, Davide Brivio, Schinichi Sahara és Ken Kawauchi.
Ismét az IRTA tesztel együtt a Sepangi pályán leplezték le a megújult GSX-RR-t. A csapat pozitívan értékelte a tavalyi évet, véleményük szerint jó következtetéseket vontak le és tanultak a hibákból.
A motorról csak annyit lehet tudni, hogy több fontos részen is módisítottak annak érdekében, hogy sikeresen vegye az idei akadályokat.
Specifikáció:
- Méretek: 2,096 mm x 720 mm x 1,140 mm
- Tengelytáv: 1,457 mm Motortípus:
- Vízhűtéses, 4 ütemű, 4 hengeres, DOHC 4 szelep
- Hengerűrtartalom: 1,000cm3
- Maximális teljesítmény: Több mint 176 kw (240 LE)
- Maximális sebesség: Több mint 330 km / h
- Sebességváltó: hatfokozatú váz: Twin-spar alumínium
- Gumiabroncsok (első / hátsó): Michelin, 17 „/ 17”
- Első felfüggesztés: Öhlins, UPS
- Hátsó felfüggesztés: Öhlins
- Fékek: Carbon / Brembo
- Szoftver: Magneti Marelli Súly: 157kg
A versenyzők tehát maradtak és remélhetőleg Andrea Iannone harci kedve is visszatér és képes lesz a kitűzött célját megvalósítani ami nem más mint, hogy az 5 helyezett közé kerüljön a Suzukival.
Alex Rins úgy érzi sokkal jobb formában van mint a tavalyi szezon kezdetekor és minél többet szeretne menni a motorral. Reméljük idén szerencsésebb lesz a sérülések terén.
Davide Brivio pozitívan nyilatkozott a csapatról, akkor is összetartóak és erősek voltak mikor kiábrándító eredmények jöttek. Főleg a tavalyi év első harmadát említettet mint nehéz időszakot de szerinte az új motor specifikációval és az átgondolt futóművel sokat fognak javulni.
Schinichi Sahara projektvezető elmondta, hogy bár a tavalyi év nem volt tökéletes most egy új csomaggal kezdi az évet ami motort illeti és nagyon bizakodóak. Már az utolsó teszteken is látszott a jó irány és reméli, hogy az új váz és erőforrás versenyképesebbé teszi a RR-t.
További nagy méretű fotókat találtok www.suzuki-racing.com oldalon.
Legutóbbi hozzászólások