Bemutatkozott a Suzuki vadiúj krosszgépe. Továbbra is kategóriája legkezesebb fenevadja kíván maradni.
A Suzuki egyik legsikeresebb modellje az RM-Z450-es. Sok bajnoki címet begyűjtött az évek során, jól lehet, 2005-ös bemutatkozása óta csupán egyszer cserélődött ki teljesen. A 2008-as, első befecskendezős modellt reszelgették, frissítgették, de a várakozásnak most már vége, a 2018-as modellévre az utolsó csavarig áttoldozták a hamamatsui terepkirályt.
Az új modellbe már Stefan Evertsnek is volt beleszólása, a motokrosszozás Valentino Rossija miután eljött a KTM-től (emlékezzünk rá, hogy a 350-es KTM krosszmotort is Everts meglátásai szerint fejlesztették, ami aztán több világbajnoki címet is nyert Tony Cairolival) a Suzukihoz szerződött, hogy csapatvezetőként visszaterelje a márkát a motokrossz csúcsára. Az idei MXGP sorozaton már a 2018-as gép prototípusával versenyeztek Everts tanítványai.
A tervezők mindent elkövettek annak érdekében, hogy az RM-Z450-es legendásan jó kezelhetőségét megtartva, harapósabb csomagot kínálhassanak a citromsárga gépek szerelmeseinek.
Megnövelt blokkteljesítmény
- Érzékenyebb gázreakció
- Frissített rajtelektronika
- Módosított üzemanyag-befecskendezés
- Magasabb benzinpumpa-nyomás
- Megnövelt légszűrőátmérő
- Továbbfejlesztett kipörgésgátló
Kihegyezett kanyarodási képességek
- Újratervezett váz és lengővilla
- Karcsúsított felépítés
- 49mm-es rugós Showa első villa
- Új Showa BRFC központi rugóstag, melyete a GSX-R1000R ihletett
- Bridgestone X30-as abroncsok
Javított fékteljesítmény
- Nagyobb első tárcsa
- Új hátsó fékhenger
Funkcionális dizájn
- 246 grammal könnyebb ülés
- Alumínium helyett műanyag tank
- Könnyített felnik és villabefogó
- Agresszív, a motoros mozgását könnyítő formavilág
Legutóbbi hozzászólások