EST. 2002

Suzuki RM-Z450: Kezesfarkas

Bemutatkozott a Suzuki vadiúj krosszgépe. Továbbra is kategóriája legkezesebb fenevadja kíván maradni.

A Suzuki egyik legsikeresebb modellje az RM-Z450-es. Sok bajnoki címet begyűjtött az évek során, jól lehet, 2005-ös bemutatkozása óta csupán egyszer cserélődött ki teljesen. A 2008-as, első befecskendezős modellt reszelgették, frissítgették, de a várakozásnak most már vége, a 2018-as modellévre az utolsó csavarig áttoldozták a hamamatsui terepkirályt.

Az új modellbe már Stefan Evertsnek is volt beleszólása, a motokrosszozás Valentino Rossija miután eljött a KTM-től (emlékezzünk rá, hogy a 350-es KTM krosszmotort is Everts meglátásai szerint fejlesztették, ami aztán több világbajnoki címet is nyert Tony Cairolival) a Suzukihoz szerződött, hogy csapatvezetőként visszaterelje a márkát a motokrossz csúcsára. Az idei MXGP sorozaton már a 2018-as gép prototípusával versenyeztek Everts tanítványai.

A tervezők mindent elkövettek annak érdekében, hogy az RM-Z450-es legendásan jó kezelhetőségét megtartva, harapósabb csomagot kínálhassanak a citromsárga gépek szerelmeseinek.

Suzuki RM-Z450 2018

 

Megnövelt blokkteljesítmény

  • Érzékenyebb gázreakció
  • Frissített rajtelektronika
  • Módosított üzemanyag-befecskendezés
  • Magasabb benzinpumpa-nyomás
  • Megnövelt légszűrőátmérő
  • Továbbfejlesztett kipörgésgátló

Kihegyezett kanyarodási képességek

  • Újratervezett váz és lengővilla
  • Karcsúsított felépítés
  • 49mm-es rugós Showa első villa
  • Új Showa BRFC központi rugóstag, melyete a GSX-R1000R ihletett
  • Bridgestone X30-as abroncsok

Javított fékteljesítmény

  • Nagyobb első tárcsa
  • Új hátsó fékhenger

Funkcionális dizájn

  • 246 grammal könnyebb ülés
  • Alumínium helyett műanyag tank
  • Könnyített felnik és villabefogó
  • Agresszív, a motoros mozgását könnyítő formavilág
ugrás fel