A történelem ihlette verziót nagyon eltalálta a Vespa csapata
1951-ben az első „Sei Giorni” verzió hóditó útjára indult. Akkoriban több robogó gyártó is versenyzett hasonló termékkel a vásárlók kegyeiért és mikor pár vásárló kitalálta, hogy szivesen versenyezne Vespával a gyárnak megtetszett az ötlet. Létre jött tehát a „Sei Giorni” ami leginkább ” Six Days”-nek fordítható és egy akkori versenyre utal (nem az enduró).
A Vespa tehát elindította a modellt ami 9 győzelemmel hálálta meg a jól átgondolt építést és felkészítést. Ma ezek a modellek az egyik legdrágább és legkeresettebb verziói a modell sorozatnak.
Most gondoltak egyet a gyárban és újra felélesztették a hagyományokra való tiszteletből és persze nem kevés üzleti sikert remélve. De egy gyárnak ez a dolga és a „Sei Giorni” már az első pillanatra jól eltalált verzió lett. A szin és az előre kihelyezett jellegzetes lámpa illetve a szám ami emléket állít a verseny hagyományoknak nagyon izgalmas designt kölcsönöz az egyébként alap GTS modellnek.
Itt is megtaláljuk a sorozatra jellemző ABS funkciót épp úgy mint az ülés alatti töltési lehetőséget vagy a LED lámpát. A kiegészítők listája is elképesztően hosszú. Találunk benne szélvédőt, lpoásgátlót, Tom Tom GPS rendszert , ponyvát nekünk vagy a motornak.
Az erőforrás egyEURO4-es 300ccm blokk ami folyadékhűtéses és négyütemű. Teljesítménye 21 LE és 22 Nm nyomaték 5000-es fordulaton. A tan kapacítás 8,5 liter.
Legutóbbi hozzászólások