Új külsőt és erőforrást kapott a most leleplezett modell család, mely már megfelel az Euro5 követelményeinek.
A legszembetűnőbb design változás egyértelműen a benzintank átdolgozása, melynek légterelője már nem visszafelé hajlik. Noale egyből két típust mutatott be, az Enduro RX 21”-os első és 18”-os hátsó kerekekkel, míg az SX 17”-os első kerékkel a Supermoto szerelmeseinek készül.
A 124,2 Cm3-es erőforrást teljesen átdolgozták, amire az Euro5 követelmények miatt is szükség volt. Az egyhengeres négyszelepes motor 14,95 lóerőt képes leadni 10.000 fordulat/perc mellett. A maximális nyomatéka 11,2 Nm. A gyártó a sajtóanyagban kiemelte, hogy az erőforrás már alacsonyabb fordulaton is erősebb nyomatékkal rendelkezik. Ezenfelül a Marelli MIUG4 elektronikus vezérlőegységnek köszönhetően a fogyasztás is alacsonyabb szinten tartható. A gyári adatok 2,6 literes fogyasztásról szolnak 100 km-es távon.
A fékrendszer lelke egy 300 mm-es első és egy 220 mm hátsó féktárcsával dolgozó két dugattyús úszó féknyereg. Az enduro modell „hullámos” tárcsákat kapott, elöl 260 mm-es átmérővel. A műszerfal digitális és az alapvető információkat találjuk rajta, így a maximális sebesség, megtett kilométer, aktuális sebesség, stb..
A színek tekintetében a Rally Tribute grafikus elemeket találjuk, melyek az Aprilia off-road motorjaira jellemző.
Legutóbbi hozzászólások