EST. 2002

Új Lambretta 2018 V-Special robogó

Visszatér a Vespa konkurense! Markáns vonalak és három erőforás.

A Lambreatta végre újra éled és ismét igéretes tagja lesz a robogó piacnak. A férfias Vespának is tartott motorcsalád egyből három különböző méretű erőforrással kinálja a most bemutatott verziót.  A Motorok 50, 125 és 200 ccm motorokkal lesznek szerelve ahogy a nevek is sugallják V50, V125, V200.

 Lambretta V50,V125,V200 robogó

 Lambretta V50,V125,V200 robogó

A design frissitésével a KISKA művek lett megbízva. Az Ő munkájukat már ismerjük a KTM és Husqvarna márkáknál végzett tervezéseik kapcsán.

 Lambretta V50,V125,V200 robogó

A V50-es változat hajtásáról egy 49,5 cmm-es, négy ütemű , léghűtéses motor gondoskodik ami 3,5 lóerős teljesítményre képes és természetesen megfelel az EURO4 követelményeknek. Elvben a szabályoknak megfelelően 45 km/h képes közúton.

Lambretta V-Special 2018

 

A közepes testvér már 125ccm és 10 LE bírtokában van míg a legnagyobb verzió 200ccm és 12 LE teljesítményt nyújt. Minden modell szíjhajtással kerül a piacra.

A fékek terén a kis 50-es hátúl dobbal elöl tárcsával, a nagyobb testvérek kombinált fékrendszerrel és elöl, hátúl is tárcsával vannak szerelve. További érdekes funkció a LED világítás, a 12V töltő , kesztyűtartó , csomagtér horog, nagy ülés alatti csomagtartó rész, LCD műszerfal és Bluetooth kapcsolat.

 Lambretta V50,V125,V200 robogó

A Lambretta műszakilag is magasra teszi a mércét és bevezeti a 1,2mm acél borítást ami félig önhordó architektúrát jelent. A motor több pasztel színben is rendelhető lesz.

Ezen felül a gyárban már dolgoznak a nagy klasszikus a GP200 és az SX200 verziók újraélesztésén amik valószínűleg elektromos kivitelben is kaphatóak lesznek.

 Lambretta V50,V125,V200 robogó

ugrás fel