Ha azt gondolod láttál már gyors útépítést akkor tévedsz
Érdekes videó járja körbe a világot egy útépítésről. Maga technológia nem újdonság hiszen nálunk is újjitanak fel úthálozati szakaszokat ezzel a módszerrel ami egy remek fenntartási módszer.
Egy kis portalanítás, majd némi szórt felületű bevonat, erre jön a bitumenemulzió majd a kiválasztott kőanyag. Ha mindez megtörtént akkor egy hengerrel beforgatják a zuzalékot és pár nap múlva lesőprik a maradékot.
Akkor mondanánk az igényeinket a jövő hétre: Egy MotoGp pálya befejezése és pár új szakasz ami nem érint lakott területeket a Mátrában.
Aki járt nyáron a Dunakanyarban találkozhatott ezzel a módszerrel mert Kóspallagi elágazás és Nagymaros között ezzel a technológiával történt az adott szakasz karbantartása. Az egyetlen gond vele, hogy hetekig dobálják az autók a kavicsot így motorral egy kissebb rémálom rajta végig gurulni még ha sebbesség korlátozás van érvényben akkor is.
Ami furcsa a videóban a sebbeségen kivűl az az, hogy látszólag homok képezi az alapját az útnak. Kiváncsiak lennénk, hogy medig marad egyben egy ilyen szakasz. Bár tény, hogy azon a területen valószinűleg ritkán van -20C fok.
Legutóbbi hozzászólások