EST. 2002

Vanderhall Laguna

Egy háromkerekű, amitől még egy motoros szíve is megdobban.

Sokan kérdezik tőlünk motorosoktól, hogy mitől más a motorozás és miért nem vonz minket annyira az utazás élménye autóval. Nehéz erre felelni, ahogy arra is, milyen kocsival tennénk ezt mégis szívesen. Nos, most találtunk egy félig autót, amiben kedvünket lelnénk!

A Vanderhall Laguna nevű koncepciója nagyon közel áll szívünkhöz. Sugárzik belőle egyfajta életérzés, ami bennünk motorosokban mindig megmarad. Ugyan van ajtó, amin beszállhatunk, de sehol egy tető, ha esik az eső, és a szélvédő sem ér többet, mint a Hayabusa-n egy túra plexi. A kerekek mintha egy Ducatiról estek volna le és a hangzás is biztosan megfelelő.

Három verzióban rendelhető a Laguna, a standard 49.950$. Kézzel készül és persze karbon vázra építik az autó többi elemét.  Mindegyik modellben egy 1.4 literes turbó GM motor dolgozik 200 lóerő teljesítménnyel és kb. ugyanennyi nyomatékkal.

A Laguna Sport Premium, eladási ára 58,850$. Itt már prémium bőr belsők közül választhatunk, 18 kerekek, fekete díszítő rács és még pár apróság fér a keretbe. De innen is van még feljebb, a top modell 77,000$ kóstál. Itt már több mint 100 belső anyag közül választhatunk, egyedi kerekek, gumik stb.

Aki beéri alapfelszereltséggel és az életérzéssel az megveheti a Venice modellt 29.950$-ért. Itt kapunk egy ajtó nélküli üvegszálas testet, fa kormánykereket és a klasszikus műszerfalat.

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

 Vandrehall Laguna 2017

ugrás fel