Egy valoszínüleg magyar felmenőkkel rendelkező tervező életszerű átépítése
A Yamaha új SCR950-es modellje nem titkoltan a Scrambler hullára szeretne felülni és minnél jobban meglovagolni. A japán gyárban jól gondolják, hogy ezeket a motorokat kevesen fogják valóban lazább terepeken is használni. INkább cask a hangulat illetve a megjelenés miatt választják majd sokan. Nem így gondolja Jeff Pálhegyi aki egy design csapatot vezet az USA-ban és több mint 70 motort építettek át vagy alkottak meg az elmúlt években.
Jeff a használhatóságot vette célkeresztbe és egyben tisztelegni is szeretne egy 1969-ben bemutatott Yamaha modell elött. A Big Bear Scrambler érdekessége, hogy nehéz megmondani a TS MZ volt elöbb vagy Ő de az biztos, hogy úgy hasonlitanak egymásra mint két tojás.
A tervező csapat tehát használható és valóban a sramblerek aranykorát idéző motort akartak készíteni. Átszabták a sgédvázat, ezáltal egyszemélyes lett az SCR. Új nyereg ami természetesen bőrből készült és harmonizál a Renthal kormány bőr betétjével illetve a sárvédő felett található szerszámos táskával.
A Vintage hatást keltő fémből készült sárvédőket megemelték. A tankban az elődre emlékeztető betét lett kialakítva ahogy a lámpa fényezet burkolata is ezt hívatott szolgálni.
A futómű Fox RC1 Podium-ra, a légszűrő pedig K & N-re lett cserélve. A gumik a Continentál TKC típusai. Új a fűzött kerék és a két oldalra elvezetett kipufogó rendszeres is amit jól megtervezett hőpajzs egészít ki.
Legutóbbi hozzászólások