EST. 2002

Confederate X132 Hellcat

Immáron több, mint egy éve napirenden van a hamvaiból f?nixmadárként feltámadott Confederate gyártó Pokolmacskájának, az X132 Hellcat modellnek az érkezése. A felmen?it?l nem csak a nevét megörökl? motor (már harmadik generációjánál tart a Hellcat) f? irányvonalában nem tér el az eddigiekt?l – Matthew H. Chambers ügyvezet? úr elmondása szerint a Hellcat X132 megvalósításakor elhatározták, hogy a valaha volt legbonyolultabb motort hozzák tet? alá.

A 2.163 köbcentis, S&S-szel közösen fejlesztett V-Twin blokk váltója egy rövid áttételezés?, öt fokozatos szerkezet. 50 mm szárátmér?j? Marzocchi villa és Race-Tech rugóstag került rá, a fékrendszert rendhagyó módon el?re a Beringert?l, hátulra a Brembótól rendelték hozzá, felnijein pedig a Pirelli Supercorsa abroncsai feszülnek.

Mindenképpen említést érdemel a minimál-dizájnos Motogadget m?szerpanel, a ledes fényszórók, a 6061-es kódjel? repül?gép-alumínium és a karbon széleskör? használata, aminek köszönhet?en a motor menetkész tömegét 226 kg-ra sikerült leszorítani. Mint minden m?vükön, ezen is a részletek gondos kidolgozottsága az, ami leny?gözi az embert, függetlenül attól, hogy összességében tetszik-e az, amit lát, avagy sem. Szóval leírhatlan és ésszel felfoghatatlan megoldásokat látunk helyenként, tényleg minden szögb?l hosszú percekig el lehet nézegetni. Gyártás tekintetében egy 164 példányra rúgó szériát terveznek, az els? darabokat már januártól átvehetik tulajdonosaik, akik nem átallották 45 ezer dolláros áron el?re megrendelni pokolmacskájukat. Ezúton szeretnénk megkongatni a vészharangot, hogy ezen az ellenértéken már csak februárig tud rendelést befogadni a lousianai gyár, 2012 márciuától a számláló már 49.500 dollárig pörög.

 

ugrás fel