EST. 2002

Derbi Senda DRD és a GPR 125



Hamarosan az országúton üdvözölhetjük a Derbi gyár legújabb két munkáját, amelyekhez eddig csak szalonkörülmények között, steril rivaldafényben lehetett szerencsénk. Ajánlataival f?ként a fiatal korosztályt célozzák a spanyolok: az offroad-supermoto ágazatra kattanóknak itt a DRD, aki pedig sportos kezd?motort keres magának, annak jó választás lehet a GPR.


Szóval jönnek a Derbi-újdonságok, véglegesítették a m?szaki megoldásokat és a fényezéseket, minden készen áll, hogy az ifjak és örökifjak magukévá tehessék a modelleket. Az ?szi Eicmán prototípusként láthattuk a szóban forgó két motorkerékpárt, amelyek mostanra piackész állapotba kerültek.

Valójában három motor osztozik a Piaggio nyolcadliteres, négyütem?, vízh?téses, négy szelepes, 15 LE-re szabályzott, karburátoros er?forrásán – az alap e tekintetben tehát ugyanaz. A GPR 125 4T 4V egy igen konkrét kinézet?, helyre kis sportmotorocska, alumínium vázszerkezettel, felfordított teleszkópokkal, banándizájnos leng?villával – hibátlan a formaterv. A maga kategóriájában bizony nem volna meglep?, ha megszorongatná az összeurópai szinten legnépszer?bb, hasonló koncepciójú Yamaha YZF-R125-öt.

A DRD 4T 4V külleme ha lehet, még agresszívebb, ahogyan a Derbit?l meg is szokhattuk az enduró illetve supermoto osztályokban. A modellr?l ránézésre talán kevesen mondanák meg, hogy 125 köbcentis. Az új grafikák is szépre sikerültek, egy igazán stílusos motor lett a DRD, legalábbis klasszisokkal jobb benyomást kelt, mint a milánói kiállításon porondra tett csupa-piros változat.

ugrás fel