EST. 2002

Ducati Monster 821

A digitális világban már semmit nem lehet eldugni a kivácsi szemek el?l. Az acidmoto.ch magazin közölt egy fotót a 2015-ös Ducati Monsterr?l. A kis Monster a Hypermotardban debütáló er?forrást kapja. Változás a nagy testvérhez képest, hogy ezúttal hátul nem egy leng?karral oldották meg a felfüggesztést.

Minden más, beleértve a tank fomáját vagy a váz kialakítását örökl?dik az 1200 Monsterr?l. Szinte biztosan megkapja a nagytestvér elektronikus csomagját is, így az ABS és a kipörgésgátló mellett megjelnik a Ducati Riding Mode legutolsó verziója.

Ducati Monster 821 2014

Források az idei milánói motorkiállitásra várták a ‘Monsterinát’ de az is elképzelhet?, hogy még a nyár el?tt bemutatja a gyár. 

Közben a háttérben tovább építik a Ducati Scramblert, amir?l nyugodtan állíthatjuk, hogy jelenleg az egyik legjobban várt modell a vörösöknél.

A piacon szinte egyedül a Triumph mondhat magánek scrambler modellt, így a Ducati hatalmas piacra léphet be az új termékével. Sok szempontból más lesz az olasz modell, mint az angol vetélytárs. A Triumph 230 kg körüli súlyával szemben az olaszok valoszínüleg 170 és 180 kg közé hozzák az új típust. Ez 50-60 kg súlykülönbség, ami nem csekély. A Triumph azonban még mindig bölcs?vázat használ, ami kemény terepen sokak szerint akár el?nyt is jelenthet.

Ducati Scrambler 2014

Ducati Scrambler 2014

Egy biztos, a képek még nagyon kezdetleges fázist mutatnak. Bizonyosan f?zött kerekei lesznek, és jelenleg még csak az üléspozíciót tesztelhetik a gyár munkatársai. Az els? képekhez képest változást mutatt a m?anyag idomok megjelenése a motoron, amit a gyárban gondosan probáltak festékmintákkal takarni.

A vélemények megoszlanak az er?forrás tekintetében, de elképzelhet?, hogy két külön verzió is piacra kerül: egy 800 cmł körüli illetve egy 1200 köbcentis.

Ha minden jól megy, akkor a Ducati Scrambler az idei EICMA igazi sikere lehet, és jöv?re a boltokba kerülhet.

Fotók: BikeSocial

ugrás fel