EST. 2002

Intermot 2004: Piaggio

Münchenben a kétkerek?eké volt a f?szerep: az új városi robogóé és a megújított
NRG-é.

Abszolút újdonság: Fly 50 2T, Fly 50 4T, Fly 125, Fly 150
Frissített modell: NRG Power

Piaggio Fly
Kategória: robogó
Henger?rtartalom: 50 kcm, 125 kcm, 150 kcm
Hengerek száma: 1
Karburátor
Max. teljesítmény: n. a.
Tömeg: 97 kg (50), 112 kg (125, 150)
Ár: 1.750 euro (50 2T), 2.050 euro (50 4T),
2.370 euro (125), 2.490 euro (150)

Letisztult vonalak, közepes méret, 12 colos kerekek: egy új városi robogót,
s?t annak egy egész, ötvent?l százötven köbcentisig terjed? sorozatát láthattunk
a Piaggio standján. Súlypontok a környezetbarátság, illetve a fogyasztás
minimálisra csökkentése.
A kétütem? Fly 50 blokkja, a légh?téses, katalizátoros
Hi-PER2 az els? szempontot támogatja, míg a Hi-PER4 (a négyütem? változat er?forrása)
f? erélye pedig a gazdaságosság.

A 125-ös és 150-es verziók a négyütem?, légh?téses, két szelepes Piaggio
Leader szériablokkokat kapták
.

Gazdaságos, de nem spártai: az olaszok egy igazán sokféleképpen hasznosítható
‘urban scootert’ hoztak össze, ami már csak versenyképes ára és a
b?séges motorizáció miatt is nyomába ered a kategória etalonjának számító
Honda SH-nak
.

Piaggio NRG Power (evo
2005)
Kategória: robogó
Henger?rtartalom: 50 kcm
Hengerek száma: 1
Karburátor / Elektronikus befecskendezés
Max. teljesítmény: n. a.
Tömeg: 99 kg
Ár: 2.320 euro (NRG Power DD), 2.470 euro
(NRG Power PJ)

Alaposan felfrissült a Piaggio legsportosabb modellje: új, remekbeszabott
merevséggel megáldott vázat kapot, na meg igen er?s fékberendezést
a 13
colos kerekekre. Nagyméret?ek az abroncsok: a hátsó 140-es (!). Az átrajzolt
vonalakat és a nagyszer? futóm?vet magas m?szaki tartalmak kísérik, már
ami az er?forrásokat illeti. Különösen a PJ-változat esetében (vízh?téses, elektronikus
befecskendezéses Piaggio Hi-Per2 PureJet).

N?tt az NRG teljesítménye (bár adatokat Münchenben nem közölt a gyár)
és a károsanyag-kibocsátás visszaszorítása is örök törekvés. A modell 1994 óta
van a színen (érdekes módon – sajnos! – csak 50 kcm-es verzióban), eddig
360.000 példányt adtak el bel?le
.

Kapcsolódó
cikkeink
Intermot 2004: MV Agusta, Cagiva
Intermot 2004: Axo
Intermot 2004: Suzuki
Intermot 2004: Shoei
Intermot 2004: MZ
Intermot 2004: KTM
Intermot 2004: Spyke
Intermot 2004: Yamaha
Intermot
2004: Arai
Intermot
2004: Derbi
Intermot
2004: Malaguti
Intermot
LIVE!
Intermot
2004: Aprilia
ugrás fel