Hirdetés
Kezdőoldal Sporthírek sporthirek-motogp Kawa, Proton: remények

Kawa, Proton: remények

Hirdetés

Ilyen például a Kawasaki, amely nagy elánnal készül a sachsenringi eseményre.
A zöldek tudják, hogy a jó szereplés kulcsa az igen könnyen irányítható váz,
és a d?lés közben is jó tapadást biztosító gumik
. Harald Eckl csapata mindkett?vel
rendelkezik, Hofmann személyében pedig hazai pilótájuk is van.

‘Szeretek odahaza versenyezni, bár nagyon megterhel? a média meg a szponzorok
miatt. Helyenként megkönnyebbülés felvenni a bukót, hiszen a pályán azt csinálom,
amit szeretek: motorozom. A Kawa nagyot lépett el?re a Rióban bevezetett
új befecskendezési rendszerrel
, a gép kényelmesebb, tisztábban válaszol.
A Sachsenringen nincsenek hosszú egyenesek, ez minket segít. Én magam a családom,
a barátaim és a német szurkolók támogatását is élvezni fogom’ mondta Alex
pár nappal a GP el?tt.

Shinya Nakano egyik kedvenc pályájára látogat a bajnokság. ‘Szeretem,
mert technikás. Különösen a vége felé tetszik a gyors, lejt?s jobbos. 2001-ben
dobogóra állhattam, idén is szép eredményt várok
. A ZX-RR-nek nem különösen
jó a teljesítménye, de ez most nem okozhat problémát; a Bridgestone-jaink oldalsó
tapadása pedig kit?n?’ tette hozzá a japán.

A Kawasaki f? szponzorai, többek közt a Fuchs, németországi központtal dolgozik,
ezért az elvárások mindig nagyok a csapattal szemben a Sachsenringen.

Reménykedik a Proton is, amely formáció ugye szintén nem tulajdonolja
a MotoGP legbikább versenymotorját. A gépezet nem gyors, viszont stabil és
jól kiegyensúlyozott
: ez pedig segítheti Aokit és Roberts-t a hétvégén.
Tavaly az együttes a kéthengeres, kétütem? járm?vekkel állt rajthoz, és a 11.
illetve 12. helyet szerezte meg. A 2004-es év prototípusa most debütál a
szász ringen.

Chuck Aksland sportigazgató szerint a pálya megfelelhet a Proton adottságainak:
‘akár még meglepetést is okozhatunk: a múltban ez több ízben sikerült
a Német Nagydíjon’
mondta. Nobuatsu Aokinak egyáltalán nincs ínyére
a Sachsenring, mégis várja a futamot, tudva, hogy itt nagyobb sansszal szerezhet
pontot vagy pontokat. Kurtis Robertsnek ‘meg kell tanulnia’ a pályát,
neki idén csak Le Mans-ban (egy szintén nem könny? helyszínen) sikerült a pontszerzés,
Franciaországban 15. lett.