EST. 2002

Kawasaki KLX450R

Képzeljen el egy kifejezetten terepre szánt versenygépet osztályels? négy- ütem? motortechnológiával és a versenyeken bizonyított karosszéria know-how-val a motocross gyors ütem? világából. Pontosan ett?l félt a konkurencia, és erre vártak a Kawasaki rajongói a nagyra tartott KX 450F alig két éve történt bemutatója óta, és pontosan ezt kínálja a Kawasaki a teljesen új 2008-as KLX 450R-ben, a cég eddigi legkönnyebb, leggyorsabb és leger?sebb nagy furatú, 4 ütem? terepversenygépében.

A KLX 450R f? alkatrészei egyenesen a nagyteljesítmény? KX 450F motocross gépb?l származnak, és terepversenyhez módosították azokat. A KX 450F nagyteljesítmény?, könny? 4 ütem? motorját nagyobb alacsony fordulatszámú nyomatékra kalibrálták, és speciális széles áttételi arányú 5 sebességes er?átvitellel párosították, és természetesen önindítóval rendelkezik. A könny? alumínium vázat alaposan átvizsgálták, hogy a terepversenyek legkeményebb körülményei között is teljesíteni tudjon, és többféle terepen is könnyebben lehessen vezetni. A KX 450F nagyteljesítmény? AOS fordított villáját és a kiváló hátsó felfüggesztését meger?ltet?bb körülményekre és a vezet? hosszabb távon jelentkez? fáradtságának minimumra csökkentésére hangolták.

Az úttör? jelleg?, teljesen új, nagyteljesítmény? KLX 450R-rel a konkurenciának minden oka megvan a félelemre. A terepversenyz?k ugyanazt a hihetetlen motort, kiváló vázat és felfüggesztési technológiát élvezhetik, mint a kategóriájában els? KX 450F esetében, de egy kifejezetten a terepversenyzésre épített gépben.

Forrás: Kawasaki

ugrás fel