EST. 2002

Pályára küldték a 2009-es ZX-RR-t


Bárhogy is legyen, az anyagyár mossa kezeit: a 2009-es ZX-RR készen áll a harcra – akinek van pénze, hadd vigye. A Kawasaki részér?l így nagyjából befejez?dni látszik a szilveszter óta tartó valóságshow, még néhány finomítás a Ninján, és végre pihentetnék a szerszámokat: A gép forog, az alkotó pihen.

Helyszín az ausztrál Eastern Creek versenypálya, és páston a 2009-es MotoGP Dallasának Jockey Ewing-ja, a Kawasaki: akire ujjal mutogatnak, akit perrel fenyegetnek, és akinek titkon mindenki drukkol, mióta a versenyzést?l való teljes absztinenciával fenyeget. Az ex-kawasakis Olivier Jacque, és a gyár tesztpilótája Tamaki Serizawa vitték idén el?ször táncba az új Ninját. Az objektívebb értékelés érdekében Olivier a tavalyi géppel is lerótt néhány tiszteletteljes kört a ringen, és csak utána kóstolt bele a japánok téli fejlesztéseibe.

„Csak egy gyors próbát tudtam tenni, de az els? benyomásaim nagyon jók.” – mondta nem valami sokat mondóan Jacque, ahogy leszállt az új ZX-RR-r?l. „Összességében könnyebbnek és agilisabbnak t?nik, úgyhogy a téli munkálatokat mindenképpen pozitívnak értékelem. Most már csak motorozni kell vele, és a kilométerek során ki fog derülni, valójában mekkora potenciál van az új masinában.”

Gyakorlatilag egy teljesen új versenymotorral van dolgunk: új váz, új leng?villa, és természetesen egy mindenben más, reményeik szerint egy sokkal barátságosabb és er?sebb er?forrás, mint amilyet 2008-ban használtak. Az új Kawasaki keskenyebb és könnyebb, mint eddig bármelyik ZX-RR. Persze lehetne a mez?ny legjobb motorja is… na de ki fog rajta ülni?

ugrás fel