Hirdetés
Kezdőoldal Sporthírek sporthirek-motogp SBK Ausztrália: 999 = pole

SBK Ausztrália: 999 = pole

Hirdetés

Hodgson a Superpole kapu alatt

Phillip Island (Ausztrália) – Pierfrancesco Chili érte el a legjobb abszolút
id?t, a pole pozícióból mégis Neil Hodgson indul majd: A délel?tti kvalifikáción
Chili jelent?sen megjavította pénteki idejét egészen 1’32”233-ig ‘ereszkedve’
– összehasonlításul, Valentino Rossi tavalyi pályarekordja MotoGP-futamon 1’32”233
– nem semmi tehát a harminckét éves bolognai pilóta teljesítménye.

Hodgson összetettben második legjobbnak bizonyult délel?tti 1’33”432-jével.
De a Superpole-körben mintha megtáltosodott volna (valószín?leg kezére játszott
a feltámadó szél is). Chili a dönt? körben 1’34”116-et futott, míg Hodgson
1’33’o3o-a pole-t jelentett – pályafutásának tizenkettedik pole-ja ez. ‘Reggel
megegyeztünk Neillel, hogy a Superpole-kört direkt lassan, megfontoltan futjuk
majd. Én azt hittem, áll az alku – viccel?dött Chili. – Nagy volt a szél, ez
minden.’

Pierfrancesco Chili: legjobb abszolút id?, második rajtpozíció

Így aztán egyik pillanatról a másikra a 999 újra f?szerepbe került, míg a huszonnégy
esztend?s almeriai David Garcia szintén – ? azonban életében el?ször. ‘Ez
az els? Superpole-om, néhány hete vagyok csak ebben a világban, de nagyszer?en
érzem magam benne – jó a motorom és jó a csapatom (NCR – a szerk.) és szeretnék
bútordarabbá válni ezeken a sajtótájékoztatókon.’

Garcia, az Ausztrál Nagydíj próbáinak meglepetése

A csalódottak listája a nagyon várt Troy Corserrel kezd?dik, aki csupán hatodik
a még kissé nyers Foggy FP1 képvisel?jeként – ideje 1’34”512, szemben az 1999-es
1’32”193-as Ducati- Superpole-lal. Corsernek sikerült megel?znie a Suzuki GSX-R
1ooo-t, mely a fejl?dés jeleit mutatja annak ellenére, hogy Gregorio Lavilla
továbbra is egy taxisof?r agresszivitásával vezeti.

Chris Walker: még az els? sorban

A nap citromdíjasa viszont egyértelm?en Ruben Xaus: háromszor esett, ráadásul
a Superpole-körében is. Az összetettben harmadik helyen álló spanyol ennek ellenére
a második sorból vághat neki a futamnak a három éve bevezetett ‘ejt?erny?’-szabály
miatt. Ami biztos: a 999-eknek a kenguruk földjén nem lesz olyan könny? dolguk,
mint Valenciában, és Hodgsonnak is meggy?lhetnek a bajai, ha a Dunlop a helyes
borítású abroncsot választja Chilinek, Laconinak, Walkernek és Toselandnek.


www.motonline.com