EST. 2002

Suzuki B-King Hyaku

A trend hívó szava eléri a B-Kinget is, fantasztikus, hogy mennyire lefogyott ez a gigantikus bálna. A diéta egészen radikális átalakulást eredményez, a képeken csodálhatjuk a produktumot. Ilyen hivogató talán még sosem volt a B-King ‘B-oldala’, bár ízlések fölött nincs helye vitának, azaz ‘kinek a csiga, kinek a háza’, ahogy a régi japán halászközmondás tartja.

A centenáriumára készül? Suzuki egy teljesen más kivitelben tárta a nyilvánosság elé a B-King modellt, egy teljesen más, vélhet?en szélesebb közönség tetszésére apellálva.

A Hyaku ‘személyi edz?jének’ nem érte be egy kis narancsb?r-eltüntetéssel tavaszra. Kíméletlen edzéstervet készített…

Mert szép motor a B-King, szót se róla, csak hát annyira törvénytelen, extravagáns, elgigantizált, hogy azt nehéz megemészteni. Akik használják, egy bivalyer?s és amúgy igen jól kiegyensúlyozott motort ismertek meg benne, persze kezeljünk mindent fenntartásokkal. A halandó számára kezelhetetlen közúti szörnyeteg, a B-King metamorfózisa kezdetét vette a tokiói Motor Show-n kiállított Hyaku modellel, amely a milói Vénusz vonalai helyett egy riói szambatáncosn?éivel igyekszik hódítani.

Egészen más stílus, egészen más hátsó

Ezt a speciális kiadást 14.500 eurós vételáron kínálja a Suzuki, egy új slim kipufogópárral és mattfekete oldalidomokkal, kompaktabb irányjelz?kkel, sportos rendszámtartóval, fénytestekkel. Az esztétikai megújhodás egészen elképeszt?, a centenáriumi év pedig remek alkalom lehet a robbantásra. Mindenesetre az átalakító kit megvásárolható lesz külön is, tehát bárki, aki egy B-Kinget tulajdonol, könny?szerrel átbarkácsolhatja Hyakuvá.

ugrás fel