EST. 2002

Történelemidézés rovat: Magni Storia

Magni és az MV Agusta – a két név ezer szállal köt?dik egymáshoz. A legendás MV Reparto Corse, a gyár versenym?helye futószalagon termelte a sikermotorokat, Giacomo Agostini vb-címei közül többet „Magnival” ért el. Némi történelemidézést követett el Giovanni Magni, Arturo fia – aki Ago mérnöke volt – , méghozzá mai köntösbe öltöztetve a régi id?k motorját.

Bimota DB11

Pontosabban átépítve egy Brutale 1090-et, az aktuálisan forgalomban lév? egyik legpotensebb csupaszt. A m?alkotás neve Magni Storia, és a versenymotor, aminek emléket állít, az 1972-es MV 750S.

Szóval Brutale az alap, de alaposan szétkapta az ifjabb Magni: alumínium tankot készítettek, mint a régi versenybringákon, konkrétan a ’72-es 750S vonalvezetését megragadva.

Bimota DB11

A hátsó segédváz króm-molibdén acélötvözet?, kézi TIG-hegesztéssel került a helyére. A kétféle b?rrel bevont nyereg az üzemanyagtank formájához simul, színben pedig a motor grafikájához. A sárvéd?k szintén alumíniumból vannak, a h?t?véd? és több más alkatrész pedig karbon, a TecknoMaster cég jóvoltából. A hátsó felnit f?zött kerékre cserélték (Kineo), de mindenképpen említést érdemel a kézzel készített kipufogódob és a kerek, nagyon kerek fényszóró is.

Bimota DB11

Bimota DB11

A „normál” Magni Storiából tet? alá hoznak majd egy Orobianco speciális változatot is. Ez Giacomio Valentini, jegyzett olasz divatdiktátor cége –a derék Valentini divatdiktálás mellett néha Rizoma katalógusok böngészésében merül el,és innen már csak egy lépés a cég termékeivel – markolatok, karok, tükrök, irányjelz?k, tanksapka, lábtartó stb. – teleaggatott motor. De erre a változatra a fejidom is különleges, ezt Magni tervezte és készítette, ahogy a farokidom terel?it is. Illetve egy színben passzoló b?r táskaszett is kilátásban van.

Bimota DB11

Bimota DB11

Bimota DB11

Bimota DB11

Bimota DB11

ugrás fel