Öregek és fiatalok, Apriliák és Hondák – már ami a címszavakat illeti. Daniel
Pedrosa (137 pont), nyugodtan mondhatjuk, csak elveszítheti a vb-címet – talán
ha nem figyel eléggé, dolcsevítázik, vagy következetesen nagy szamárságokat
csinál. De miért csinálna, nem igaz?
A spanyol fiú tudja, mi a munka, és vélhet?en meg?rzi koncentrációját a szezon
végéig. Ez önmagában valószín?leg – de nem biztosan – elég lesz, hogy háta mögött
tartsa ellenfeleit az összetett pontversenyben – f?ként Stefano Peruginit. Év
elején kevesen hittek benne, hisz botrányos két esztend?n van túl (persze nem
mindig saját hibájából…) – jelen állás szerint viszont ? Pedrosa els? számú
támadója.
Az igazat megvallva furcsa idén a 125. Rengeteg a tehetséges ifjonc – hadd
ne soroljuk a neveket – akik rendre a Hondánál kaptak helyet. Az ellenlábas
Aprilia viszont veteránokban utazik, gondoljunk csak a hadak útját megjárt Cecchinellóra
(1o5 pont), a már említett Peruginire vagy a szintén nem mai csirke Steve Jenknerre.
A 125-ös osztály – hál’ Istennek – mindig is tele volt csatával, izgalommal
és hévvel. No meg stresszel, mert aki itt hibázik, meglehet, az egész futamot
bukja. No ezért nehéz el?rejelezni bármit is.
A Honda és az Aprilia uralják az osztályt, míg a többi gyártó csak szenved:
a tavalyi bajnok Vincentet Kallióval helyettesít? (?) KTM hosszú ideje nem találja
magát, hatalmas beruházásai ellenére sem. A Derbi, a Gilera és a Malaguti pedig
mintha már 2oo4-re koncentrálna.
Legutóbbi hozzászólások