Rob nem sajnálta sem az id?t, sem az energiát és az eredményt tekintve abszolúte megérte a befektetett munka. Azok, akik már keltettek életre régi motort, pontosan tudják, micsoda élmény az els? kör. Még ha nem is sikerül befejezni… 🙂
Mintha most bontották volna ki a dobozból
Az, hogy egy olyan technika szívja újra alattunk az út porát amit még megszületésünk el?tt alkottak meg, valami különleges érzéssel képes felruházni a motorozás élményét.
A TT Speciált az USA piacára készítette a gyár. Tulajdonképpen egy lecsupaszított Bonneville volt, némi tuningal. A legf?bb eltérést az er?forrás megnövelt teljesítménye adta (52 LE !! ! ) és a különleges kipufogó csövek. Akkoriban hatalmas népszer?ség övezte a Bonneville-t a tengerentúlon. Sztárok használták, motorshow-kat építettek a jó használhatóságra és a magas teljesítményre. Végsebessége átlépte az óránkénti 70 mérföldes álomhatárt.
Evel Knievel tart bemutatót egy TT Speciál nyergében
1966-ban sok ember álma volt a 650 TT Speciál, ami teljesen érthet?. Kecses vonalak, angol min?ség és a korhoz képest fejlett technikai csomag. Hogy mennyit fejl?dott a világ több mint ötven év alatt? Rengeteget. Hogy veszített értékéb?l egy ilyen motor? Egyáltalán nem.
Elektronika és minden egyéb, a mai korra jelemz? kiegészít? nélkül is igazi élmény lehet berúgni és motorozni vele, szabadon, szinte bármilyen körülmények között.
Legutóbbi hozzászólások