EST. 2002

1966 Triumph TT Special 650cc T120C

Rob nem sajnálta sem az id?t, sem az energiát és az eredményt tekintve abszolúte megérte a befektetett munka. Azok, akik már keltettek életre régi motort, pontosan tudják, micsoda élmény az els? kör. Még ha nem is sikerül befejezni… 🙂

1966 Triumph TT Special 650cc T120C 

Mintha most bontották volna ki a dobozból

Az, hogy egy olyan technika szívja újra alattunk az út porát amit még megszületésünk el?tt alkottak meg, valami különleges érzéssel képes felruházni a motorozás élményét.

A TT Speciált az USA piacára készítette a gyár. Tulajdonképpen egy lecsupaszított Bonneville volt, némi tuningal. A legf?bb eltérést az er?forrás megnövelt teljesítménye adta (52 LE !! ! ) és a különleges kipufogó csövek. Akkoriban hatalmas népszer?ség övezte a Bonneville-t a tengerentúlon. Sztárok használták, motorshow-kat építettek a jó használhatóságra és a magas teljesítményre. Végsebessége átlépte az óránkénti 70 mérföldes álomhatárt.

1966 Triumph TT Special 650cc T120C 

1966 Triumph TT Special 650cc T120C 

Evel Knievel tart bemutatót egy TT Speciál nyergében

1966-ban sok ember álma volt a 650 TT Speciál, ami teljesen érthet?. Kecses vonalak, angol min?ség és a korhoz képest fejlett technikai csomag. Hogy mennyit fejl?dott a világ több mint ötven év alatt? Rengeteget. Hogy veszített értékéb?l egy ilyen motor?  Egyáltalán nem. 

Elektronika és minden egyéb, a mai korra jelemz? kiegészít? nélkül is igazi élmény lehet berúgni és motorozni vele, szabadon, szinte bármilyen körülmények között.

1966 Triumph TT Special 650cc T120C 

1966 Triumph TT Special 650cc T120C 

1966 Triumph TT Special 650cc T120C 

1966 Triumph TT Special 650cc T120C 

1966 Triumph TT Special 650cc T120C 

ugrás fel