Azt persze már mondanunk sem kell, hogy a négy olasz GP pilóta molyen kvalitásokkal,
és esélyekkel indul a 2003-as MotoGP-n. A Castiglioni-Tamburini duónak még meg
van a lehet?sége arra, hogy ismét lázba hozza a rajongókat, akik alig várják
már, hogy a piacon megjelenjenek az új MV Augusták. A Piaggio, az új ‘lódarázzsal’,
vagyis a Vespa GT-vel ismét szúróképes, olyannyira, hogy hasonló sikere lehet,
mint az els? Vespának, ami megteremtette a Zümmög? mítoszt.
A Benelli és a Mondial pedig végre úgy t?nik, hogy készen áll arra, hogy kiváló
min?ség?, és nagy teljesítmény? motorjaival harcba szálljon a szuparsport-motorok
kategóriájában. Az Aprilia management által hozott újításhullám következtében
a Moto Guzzi sasai ismét elkezdtek szárnyalni. Az eladások és a bevétel folyamatosan
növekszik. Azok a prototípusok, amik álomnak t?ntek a világszerte százezerszámban
mérhet? rajongók számára, egyt?l-egyig kezdenek valóra válni. Nincs kizárva,
hogy a Guzzi és az újászületett Laverda hamarosan ismét a versenypályákon fog
repeszteni. Ezen felül a Malaguti, a Betamotor és az Italjet folyamatos, és
kemény harcot vív, hogy minél nagyobb területet, és minél jobb pozíciót érjenek
el szektorukban. Ezeken a területeken nagyon nehéz sikerrel felvenni a harcot
az ázsiai gyártókkal, f?leg az alacsony árkategóriájú motorok között.
Összefoglalva, az olasz motoripar, él, létezik, s?t az élvonalban sorakozott
fel, nincs más hátra, mint hogy valóra váltsa az álmait, a terveit: és a harc
végén az olasz motor ismét a világ tetejére kerülhet.
Legutóbbi hozzászólások