EST. 2002

2010-es KTM quadok: utcára, rendszámmal

Nem kell többé rajtunk kívül álló okok miatt illegalitásba vonulnunk, ha nem rendelkezünk megfelel? szállítóeszközzel sportos quadunkhoz: a KTM 525 XC, amellett, hogy minden porcikája megfelel a Ready to Race-nek, még ken?pénz és/vagy „ismer?s” nélkül is kaphat rendszámot.

Július második hétvégéjén tartotta a KTM új ATV és quad modelljeinek bemutatóját Franciaországban, a fest?i Chateauroux környékén, a KTM Mania hétvégén.

A 450-es és 505-ös SX modellek 2010-es kiadásait még inkább a krosszpályákra szabták: megszabadították ?ket lámpáiktól, a gyújtáskapcsolóktól és m?szerfalaiktól, valamint, hogy még inkább megállják a helyüket a versenyeken, nagyobb lábtartó és letalpalás-gátló rácsokat és új kialakítású hátsó segédvázat kaptak.

A legnagyobb újdonság a narancs négykerek?ek között mégis a lámpás-tükrös-indexes-dudás, azaz a levizsgáztatható 525 XC modell bemutatása volt. Számos alkatrész átalakítása kellett ahhoz, hogy a versenyeken már bizonyított, legnagyobb henger?rtartalmú KTM quad megfeleljen utcai közlekedésre: ellátták egy kézifékkel, módosították (azaz halkították) a kipufogódobot, és utcaibb Kenda RoadGo gumikat szereltek kerekeire.

Az utca quadosának kiváló szolgálatot fog tenni továbbá az újonnan kifejlesztett, KTM-en most el?ször látott kombinált fékrendszer is, amely a hátsó féket használva fékezi az 525 XC mind a négy kerekét. A fentieken felül változott az 525-ös segédváza is, valamint a hátsó leng?kar geometriája, el?bbi az üléspozíción, utóbbi a tapadáson hivatott javítani.

A 2010-es KTM quadok természetesen friss és üde Kiska-grafikákban pompáznak, és ?sszel érkeznek a kereskedésekbe.

ugrás fel