A németek szinte képtelenek hibázni. A NineT sikereire építve várható volt, hogy hamarosan érkezik egy scrambler verzió. Természetesen egy 200 kg feletti motor korlátozottan képes mozogni terepen, de a gyártó megtette amit megtehetett és az els? kerék méretét 19 colosra cserélték.
Ráadasul nem követték a piacon dúló ups teleszkóp beépítési lázat. A fordított villa egy fantasztikus dolog, de terepen nem feltétlenül el?ny. Sokkal sérülékenyebb, ezért alapos védelemmel érdemes csak beépíteni.
A scramblernél nem az enduró szint az elvárás, az viszont igen, hogy döngölt földutakon hosszú távon is lehessen vele motorozni. Ezt pedig tökéletesen teljesíti az 1170cc-s boxer er?forrás. A 110 lóer? b?séges er?t jelent bármilyen helyzetbe is kerüljünk utazásunk alatt.
Valoszínüleg a Scrambler láznak a Continental és a Pirelli örül a legjobban, mert a bütykös gumik aranykorukat élik. De tény, hogy jól használhatóak utcán és terepen is képesek megbírkózni kisebb feladatokkal. A valódi terepgumikkal szemben itt a mintázat kialakítása lehet?vé teszi az országúti használatot is.
A BMW egyb?l több variánst küldött harcba, de nem úgy mint az olaszok. Azonos modellre, de különböz? kerekeket kinál, lehet f?zött vagy a megszokott csillag küll?s. Emelett választhatunk több fajta Akrapovic rendszerb?l és a kiegészít?k sora is széles.
Rácsos lámpavéd?, profi aluminium hastakaró, retró versenyszám-tartó és gyönyör? barna b?r ülés.
Nekünk nagyon tetszik az összhatás és bizunk benne, hogy jöv?re kipróbálhatjuk. Aki ment már NineT-vel az tudja, hogy az er?forrás karakterisztikája nagyon kellemes, ahogy a hangja is megnyer?. Biztosak vagyunk benne, hogy jó móka lehet néha letérni egy döngölt útra és kicsit élvezni a boxer erejét.
Árak jöv?re, ahogy színb?l is egyenl?re csak a monolit metált ismerjük, igaz mi itt meg is állnánk a gyártó helyében.
Legutóbbi hozzászólások