A MotoGP szervez? Dorna és a motoros véd?felszereléseket gyártó cégek nemrég arra a konklúzióra jutottak, hogy a motorosruhára rögzített légzsák kötelez? biztonsági felszerelés legyen a Gyorsasági Világbajnokság királykategóriájának résztvev?i számára, így 2018-tól el?írta annak viselését.
A téma két úttör?jének, a Dainese és az Alpinestars fejleszt? munkájának köszönhet?en jelent?sen csökkent a váll- és kulcscsonttöréssel járó balesetek száma a versenysorozatban a légzsákvisel?k körében az utóbbi években.
Most egyre több kisebb gyártó igyekszik felzárkózni hozzájuk. A Dainese nemrég bejelentette, hogy D-Air névre keresztelt rendszerének használatát engedélyezi más gyártók számára is, a Rev’it és a Furygan pedig már élt is a lehet?séggel.
Érdekes, hogy míg az egyik oldalon ódákat zengenek a motorosruhába épített légzsákról, addig vannak olyan nézetek is, amelyek szerint nem tesztelték eleget abból a szempontból, hogy a vállakról elhárított er? hol máshol, sérülékenyebb részeken milyen más sérülést okoz.
Legutóbbi hozzászólások