Brno kedvelt teszthelyszín ezekben a hetekben: ezen a héten a 250 köbcentis Aprilia- és Honda-, valamint a 125-ös Honda-csapatok tették tiszteletüket a cseh pályán és új airboxokat, elektronika-beállításokat illetve felfüggesztés-variációkat teszteltek. Mind hétf?n, mind kedden Casey Stoner (a képen) volt a leggyorsabb a negyed literesek mez?nyében: legjobb köre 2’09’9-ra sikerült. Az ausztrál nagyon elégedetten nyilatkozott a kétnapi munkáról, ‘jó eredménynek’ nevezve az Aprilia fejlesztéseit.
Az id? mondhatni tökéletes volt (leveg? 29, aszfalt 41 fok), így rendben ment minden – egyedüliként Randy De Puniet esett el. Dolgoztak a 125 köbcentis pilóták és csapatok is: közülük Thomas Lüthi bizonyult a legsebesebbnek – 1’3-mal ment jobbat, mint a két nap eredményei alapján – azonos körid?vel – második illetve harmadik Aspargaro és Bautista.
A két kategória képvisel?ire közel egy hónapos pihen? vár.
Brno, 125-250 tesztek, hivatalos id?eredmények (második nap)
Versenyz? neve – motor – id?eredmény – körök száma
|
|
1.
|
Stoner – Aprilia – 2’02”9 – 57
|
2.
|
Lorenzo – Honda – 2’03”3 – 31
|
3.
|
Dovizioso – Honda – 2’03”5 – 50
|
4.
|
De Angelis – Aprilia – 2’04”05 – 53
|
5.
|
De Puniet – Aprilia – 2’04”06 – 63
|
6.
|
Barbera – Honda – 2’04”2 – 70
|
7.
|
Corsi – Aprilia – 2’04”9 – 70
|
8.
|
Locatelli – Aprilia – 2’06”3 – 60
|
Versenyz? neve – motor – id?eredmény – körök száma
|
Luthi – Honda – 2’10”4 – 60 kör
|
Aspargaro – Honda – 2’11”7 – 58
|
Bautista – Honda – 2’11”7 – 60
|
Kuzuhara – Honda – 2’12”10 – 45
|
Sandi – Honda – 2’12”11 – 46
|
Legutóbbi hozzászólások