A SCHUBERTH 2022-es újdonsága a legfejlettebb modell a márka kínálatában, amely a legszigorúbb ECE-R 22.06 szabvány előírásait is teljesíti és P/J dupla homologizációval is rendelkezik, vagyis nyitott állvédővel is biztonságos viselet. Szénszál erősítésű kompozit héja két méretben készül a szabadalmaztatott DFP eljárásnak köszönhetően rendkívül ellenálló, miközben tömege az elérhető XS-3XL méretektől függően csak 1640-1790 gramm.
20 000 mérnöki munkaóra, a SCHUBERTH laboratóriumaiban és szélcsatonáiban tesztelt 2000 sisak, valamint több mint 400 órányi, német utakon végzett valós teszttúra eredményeként megszületett a C5 moduláris sisak, a szegmens új korszakának képviselője.
Belső EPS héját a hatékony ütéselnyelés és a nagyobb kényelem érdekében két különböző sűrűségű anyagból készítették. INDIVIDUAL béléshuzata varrásmentes illesztéssel készül és ahogyan a neve is utal rá, személyre igazítható a márkaképviseleten keresztül elérhető, akár a hosszúkás, akár a szélesebb, átlagtól eltérő fejformákhoz ideális alternatív béléselemekkel.
Szellőzőrendszere cserélhető szűrővel ellátott dupla belépőnyílást kapott az állvédőn, a levegő áramlását pedig új hátsó spoiler segíti. A plexi mechanikája memóriafunkciós, így bármilyen pozícióban legyen nyitva, az állvédő felhajtása majd lehajtása után a beállított helyére áll vissza. Beépített napszemüvege új fejlesztésű V-lock mechanikával működik és a legszigorúbb ECE-R 22.06 szabvány előírásainak megfelelően holttérmentes kilátást biztosít.
Új nyakpárnát is fejlesztettek hozzá a még jobb aeroakusztikai tulajdonságok érdekében, aminek köszönhetően a SCHUBERTH C5 rendkívül csendes: naked bike-on is csak 85 DbA zaj érzékelhető benne 100 km/órás sebesség mellett. Állszíja megakadályozza, hogy baleset során a sisak lefordulhasson a fejről (Anti Roll Off System – A.R.O.S.) és annak érdekében, hogy ne szorítsa a nyakat, az elhelyezését is újragondolták.
Az új SCHUBERTH C5-öt kommunikációs rendszer fogadására előkészítették, három beépített antennával (FM-rádió, Bluetooth, Intercom) és HD hangszórókkal hagyja el a gyártósort, így néhány mozdulattal üzembe helyezhető a Plug and Play rendszerű opciós modulok és a HD BOOM mikrofonbehelyezésével. A gyári SC2 nevű kommunikáció a legújabb Sena 50 alapú Mesh rendszer, amely kezelőfelülete Bluetooth-szal vezérli a működést. A ECE-R 22.06 szabvány előírásai szerint a SCHUBERTH C5 homologizációja természetesen telepített kommunikációs rendszerrel zajlott.
A SCHUBERTH C5 tervezői a passzív biztonságra is odafigyeltek, ezért a hátsó spoilert, a nyakpárnát és a plexinyílás peremét is fényvisszaverő felülettel látták el annak érdekében, hogy a láthatóság zárt és felhajtott állvédővel is a lehető legjobb legyen.
A SCHUBERTH C5 új szintre emeli a C sisakcsaládra jellemző biztonsági, aerodinamikai és kényelmi tulajdonságokat, hogy tulajdonosa a legnagyobb biztonság mellett a legjobb élményt hozhassa ki a motorozásból.
SCHUBERTH C5 kétféle dekorral, 4-4 féle változatban már megtekinthető és további hat alapszínben rendelhető az EuroMotor budapesti üzletében!
Legutóbbi hozzászólások