EST. 2002

900 köbcentis Desmosedici az ezresek viadalában?

Ismerjük jól Filippo Preziosi géniuszát, azt az elmét, amelynek els?sorban köszönheti sikereit a MotoGP-ben a Ducati.

Nos, ha minden igaz, nem kis meglepetést tartogatnak a vörösök a küszöbön álló, 2012-t?l életbe lép? m?szaki szabályozás-változtatásra: két év múlva újra ezer köbcentis motorok brummoghatnak majd a rajtrácson, azonban a Desmo szül?atyja – állítólag – az arany középszerben hisz.

Vajon milyen okosság lesz a Ducati Desmosedici GP12 ruhája alatt?

A bolognai versenymotor következ? fejlesztési lépcs?je 900 köbcentis lökettérfogatú lehet. Vagy legfeljebb 930. ‘Már elkezdtük a fejtörést, hogy milyen lehetne a legjobb megoldás, f?leg fogyasztás és teljesítmény tekintetében. Nem vagyunk róla meggy?z?dve, hogy az 1000-es a legjobb választás, sokkal inkább hajlanánk a kompromisszumra: egy 900-930 köbcentis blokk lehetne a kiindulási alap, a lökettérfogaton pedig menet közben változtathatnánk, ha kell. A döntés meg fog születni, a legels? prototípust a jöv? év közepén szeretnénk pályára küldeni.’

A királykategória majdani szabályozása 81 mm-es löket-értéket szab meg, illetve maximum 21 literes üzemanyagtankot.

ugrás fel