Moto Guzzi MGS-01 Strada: talán csak álom marad, talán egyszer tényleg a közutakon szalutálhatunk ennek a motorkerékpárnak, amely kétségkívül a Guzzi-család egyik (ha nem a) legextravagánsabb sarja volna – a pálya után utcai fényszórókkal, indexekkel, tükrökkel… no és ugyanazzal a blokkal, ami a Griso 1200 8V-ben is dolgozik, csakhogy az illedelmesebb viselkedés miatt kb. 15 lóer?vel lehalkítva, 110 Nm körüli nyomatékkal.
|
Az országúti változat egyel?re fotosop. Háromféle színösszeállítást álmodott meg a tervez? Luca Bar: egy tradícionális piros fényezést, egy világi gyöngyházfehért és egy hasnyálmirigy-pofozó antracitszürkét, helyre vörös nyergecskével, a látványt karbon elemekkel dúsítva.
Az MGS-1, mint olyan, 2004-ben látta meg a napvilágot mint a Ghezzi&Brian m?hely special bike-ja, amit a Guzzi saját felségjel alatt be is mutatott. 2006-ban és 2007-ben is megnyerte a Battle of Twinst, kéthengeresek legjelesebb versengését, amelyen az alaptételen kívül szinte nincsenek m?szaki megszorítások, ezenkívül az olasz nemzeti Super Twins kategóriában is gy?zni tudott.
A közönség (egy igen sz?k rétege) számára kihozott változat 1.225 köbcentis légh?téses egységgel dolgozik (128 LE, a fordulattartományra nincs adatunk, de tudjuk a végsebességét: 285 km/óra), míg a versenymotort 1.300 köbös blokkal szerelik, legnagyobb teljesítménye 165 LE feletti.
Legutóbbi hozzászólások