Nem t?nik túlzottan nehéz feladatnak supermotóvá átépíteni egy Suzuki Gladiust: elegend? lecserélni a gyári villákat a krosszmodell RM-Z-ére, hozzápiszkálni a leng?villához, kikukázni a borítást és a hátulsó lámpatestet, legvégül pedig felszerelni egy terepmotor sárvéd?jét. A mentazöld-vanília színezés és a LeoVince kipufogó pedig hab a tortán.
|
Ami igazán megragadó az LRG (‘Lifted Research Group’) munkájában, az a futóm? sokoldalúsága: a motor így, ahogy van, gond nélkül elviselné a további supermoto-tuningot, és igazán mókás gépezet benyomását kelti. Lehetséges, hogy a kísérleti modell amolyan prel?dnek bizonyul egy majdani széria-Suzukihoz? Könnyen lehet, az út ugyanis járhatónak t?nik.
|
Az LRG egyik korábbi, nagy figyelmet kelt? alkotása a Hayabusa volt, amelyet a Suzuki észak-amerikai vezérképviseletével karöltve hoztak tet? alá. A tuning- és divat?rültek egész egyszer?en megvadultak érte a tengerentúlon: a hip-hop stílusúra átvetk?ztetett Busa a legkekecebb szakírók elismerését is elnyerte.
Legutóbbi hozzászólások