Modell dömpinggel orvosolná a Honda a válság okozta vásárlási kedv csökkenést? Még az is meg lehet… ahogy a Fury, hirtelen, kvázi a semmib?l, el?futárok, beharangozók és kém-sztorik nélkül jött ki villámcsapásként a köztudatba – ami ugye ritkaság számba megy mostanság –, úgy a 2007-ben még koncepcióként bemutatott CB1100F is az el?zetes forgatókönyv el?tt debütálhat. A bennfentesek 2009-es megjelenést várnak: ha a sok egyéb szóbeszéd nem lenne elég, a CB750 Four névre hallgató legendás modell 40 éves jubilálása is indikáció lehet az idei robbanásra.
A klasszikus, retro naked. A vásárlótömeg azon bázisát célozná meg a gyár, aki az effajta régi, letisztult értékeket tenné magáévá modern m?szaki csomagolásban. „Ha kész lesz, komplikációktól mentes csupasz lesz.” – mondja a Honda vezetése, egyfajta el?marketingként.
A dupla bölcs?váz a motorblokk magasságában szakad meg, szinte teljesen rejtetten fut. Az er?forrás soros, négyhengeres, légh?téses: precízen, a régi iskola szerint. Az olajh?t? formája, elhelyezkedése is olyan, ahogy azt el?deinknek meg kellett szoknia annak idején. Az 1100 köbcenti etetésér?l befecskendez? rendszer gondoskodik, két-két fej hengerenként.
A négy krómfényben izzó leöml? a kuplungfedél alatt olvad eggyé. Az els? villák hagyományosak, a leng?villa alumínium, melyhez kétoldali rugóstag csatlakozik. A világítás, a m?szerek, mind-mind a ’70-es évek csillagait idézik. El?re 120/70, hátulra 160/70-es abroncsméretet kívánnak a 17’’-os felnik – valószín?leg nem lesz lóer?gyár az új CB1100F, cserébe a 160-as gumival játszi könnyeden lehet majd terelni. A kockásított tankból nyíló elível? nyereg ad némi el?kel? zsenialitást a motornak, de lesz-e annyira zseniális, mint a ’69-es CB750 Four?
Legutóbbi hozzászólások