Gyakorlatilag ugyanabban az id?szakban, amikor a Kawasaki hivatalossá tette kivonulását a vb királykategóriájából, a Suzuki is nagyon er?sen gondolkodott ezen az alternatíván, mondja a japán szakember. ‘Miért maradtunk mégis? Mert Hamamatsuban meg vagyunk gy?z?dve arról, hogy a versenyzés a DNS-ünkben van egyrészt, másrészt pedig nagyon fontos a márkánról kialakított imázshoz a részvétel. A dönt? szót az elnökünk, Osamu Suzuki mondta ki. Szerz?déses problémák a Dornával nem lettek volna. Azt mondhattuk volna, hogy köszönjük, ennyi volt – nem tettük, nagy megelégedésemre.’
Mint arról a tranzakció másnapján mi is hírt adtunk, a General Motort nemrégiben piacra bocsátotta a tulajdonában lév? 185 millió eurós Suzuki-részvénycsomagot, amit a márka visszavásárolt. ‘Éppen ezért fontos a takarékoskodás – visszavonulással a vb-t?l, vagy anélkül. És éppen ezért nem lesz egy darabig kett?nél több Suzuki a rajtrácson. A közeli jöv?ben biztosan nem – a távolabbit meg majd meglátjuk.’
Költségcsökkentés téren a Suzuki delegáltja egyetért, de egyes javaslatokat visszásnak vél: ‘A hétf?i tesztek eltörlését például. Ez a fejlesztés leggazdaságosabb formája, és le akarják tiltani. Ha minden kötél szakad, belemegyünk, de mivel nekünk csak két motorunk van, jobban megszenvedjük ezt, mint a többiek.’
Legutóbbi hozzászólások