A DB7 egy nagyon különleges kiadása mutatkozott be Milánóban, amelyen a karbon az úr – és nem csak a rászerelt elemek tekintetében. Egy új vázsszerkezet és leng?villa apasztják tovább az össztömeget, rekordszintre nyomva azt.
Hiszen miért is elégedett volna meg a tervez?i m?hely azzal, hogy övék a legkönnyebb kéthengeres cím a piacon – az olaszok szeretnek túlzásokba esni. Az Oronero – Aranyfekete – név önmagáért beszél. A fekete a karbon, amely már a fent említett strukturális elemek alapanyagát is adja – amúgy meg arany. Arany a súly-kategória bajnokának, 164 kg, és arany az elitnek, luxusnak, presztízsnek.
Ráadásul a vezérl? elektronika terén eszközölt apró változtatásnak köszönhet?en a legnagyobb teljesítmény is éppen 164 lóer? magasságába emelkedett, azaz a kg/LE arány éppen 1:1. A futóm? fejlesztésében a Bimota a cesenai székhely? BR Bike Research nev? mérnöki stúdióval dolgozott összhangban, akik a karbonrost szerkezeti felhasználásának specialistái, egyebek mellett a Ducati Monster szénszálas váza is az ? nevükhöz f?z?dik.
|
Mindennek persze megvan az ára. Szériában (ami természetesen limitált) 36.690 euró a motorkerékpár ellenértéke, a rendelési procedúra már zajlik, azaz aki beleszeretett és az utóbbi id?ben jelent?s összeget nyert szerencsejátékon, már regisztrálhat is a márka hivatalos weboldalán.
Legutóbbi hozzászólások