A gyári együttes (Stoner, Hayden) után a Pramac csapat (Kallio, Canepa) felállása is világossá vált a múlt héten, most pedig megvan az ötödik Ducati is a 2009-es rajtrácson: a vb kisebb kategóriáit felhagyó Team Onde 2000 kapja meg az ominózus motort, a formáció Ángel Nieto kapitánykodása alatt, Sete Gibernauval a frontvonalban harcol majd a bajnoki pontokért.
Azt er?sen sejthettük, hogy a jó öreg Sete visszatér, mert visszahúzza a szíve: könnyek között búcsúzott el és jelentette be visszavonulását az aktív sportolástól nem is olyan régen, aztán tessék. Személyében egy nagy formátumú versenyz? érkezik meg a MotoGP csatamezejére. Kérdés, hogy mennyire lesz versenyképes – nos, a ‘potenciál’ nagy lesz, hiszen Borgo Panigale hivatalosan is bejelentette, hogy mind az öt motor ‘egyforma’, gyári technika lesz.
Livio Suppo, a Ducati Corse vezet?je ezt a MotoGP.com-nak adott interjújában er?sítette meg: ‘Minden motor ugyanolyan lesz, mint az els? számú istállóé, mindenki ugyanazokat az információkat és ugyanazt a támogatást kapja meg. Minden f?szerel? a Ducatival áll szerz?désben. A maximumot igyekszünk nyújtani, mindent elkövetünk a sikeresség érdekében.’
A tesztid?szak a hét els? felében meg is kezd?dik a Ricardo Tormo pályán, a 2008-as szezonzáró helyszínén. Stoner és Hayden már a GP9-cel dolgozhatnak, a többiek az idei Ducatival ismerkednek. Ezt követ?en Jerezben, ahonnan hiányozni fog az ausztrálok leköszönt világbajnoka, minden motoros a 2009-es prototípussal körözhet.
Legutóbbi hozzászólások