Az alapmodell bemutatásakor egy emberként hördült fel a Speed Triple-tábor. Az els? fotókon tényleg rút kiskacsának t?nt a kisöcsi.
Aztán a hivatalos bemutató, majd az els? tesztek után szépen sorban beleszeretett mindenki. A finnyás Speedesek ekkor még mindig – teljesen alaptalanul – a kis betyár gyengepontjaira mutogattak: se radiális féknyergek, de egy állítható teló. Ez nem Triumph az hétszentség!
Pedig nagyon is az volt, 2009-t?l pedig még Triumphosabb lesz a Street Triple. A „gy?ztes csapaton ne változtass” elvet szem el?tt tartva tényleg csak a legszükségesebb részek estek át kisebb-nagyobb módisításokon a brit lóer?gyárban. A blokkot éppen ezért érintetlenül hagyták. A Daytonából származó 675-ös 107 pacisra butított er?forrás b?ven elég a 170 kg száraz tömeghez – vallják a Leicestershire-i Hinckley-ben.
A futóm?vet, viszont úgy ahogy van zárójelbe tették. Az R verzió els? teleszkópját már kedvünkre csavargathatjuk, a hátsó rugóstagon a húzó- és nyomócsillapításon túl a rugó-el?feszítést is ízlés szerint l?hetjük be. A villaszög is módosul némiképp: az eddigi 24,3 fok helyett a Daytonánál jól bevált 23,9 fokos verziót állítják csatasorba.
Elöl négydugós radiálisan felfüggesztett Nissin féknyergek harapnak bele az alapmodellen is megtalálható 308 mm-es tárcsákba, így csak az nem fogja tudni magasba emelni a Street Triple hátsó kerekét, aki tényleg nem akarja.
Hogy még sportosabb legyen az üléspozíció, 5 milliméterrel megnövelték az ülésmagasságot. A supersport feelingre még rátesz egy lapáttal az elkeskenyed? Magura kormány. Ha bevesszük a pr-osok által megfogalmazott sajtókiadványt, akkor az Street Triple R-es verziója közelebb van egy supersport géphez, mint egy klasszikus naked bringához.
De mit sem érne, ha nem egy tuti csomagban kapnánk mindezt. Az R két új színkombinációban villog majd: matt grafitszürke narancs betétekkel, és ennek az inverzében. Az eddigi egyszín? ülést is kétszín?re cserélték, hátha így még több esztétát nyer meg magának a márka. Minket már levett a lábunkról.
Legutóbbi hozzászólások