Csak megszorongatni tudták ma Marcót, azt többen is, befogni meg senki. Egy jó adag szerencse is kell az élethez, ezt tudjuk, a mai adag Simoncelli ölébe huppant – Bautista meg mérges. No nem a gilerásra, hanem a lekörözött kollegákra. Benne volt a pakliban, így jött ki. Pech. Simoncelli már az elején meghúzza a tempót, és bár Debon az els? fél körben elnyesi t?le a P1-et, a második felét?l, és onnan tovább Simó meglép a bolytól. Azt lehet hinni, hogy teljesen simán ellép az #58-as, és köszöni szépen, nyer, de azért nem ment minden ennyire puhán.
El?ször a privát KTM-es Simon billenti át fedélzeti kapcsolóját „ölj” állásba. A hátul kolbászoló gyári márkatársakat könny? szerrel el?zi meg, majd hamar megvan Debon, jöhet a távolság bedarálása, ami a gilerástól választja el. Simon f?leg a mélyrefékez?s, kemény féktávokon tudja lopni a távolságot, olykor-olykor fél másodpercnyit is körönként, így nem csoda, hogy néhány rund elteltével már közelr?l studírozza a helyszínt, ahol el fogja követni a tettet. Közben persze hátul is történik egy, s más. Például Aoyamát elkezdik beszedni a többiek, pedig a rajt után el?kel? helyeken motorozott, mögötte Grotzkyj esik irtózatost. Ugyanakkor a csapattárs Kallio, bár nem túl látványosan, de szépen lassan felfejl?dik az ötödik hely környékére – a semminél jobb az is. De mind eltörpül Bautista produkciója mellett. A vigyorfelel?s #19-es konzisztensen jön el?re, és amikor már Debont is bedarálja, válik egyértelm?vé, hogy lazán utolérheti Simoncelliéket, és lazán utol is éri ?ket.
Simon nem tudja elkapni Marcót, s?t, amikor már Alvaro is elmegy mellette, akkor jelent?s ritmust vesz. A leggyorsabb kör magasan Bautistáé, egy dolga van, kivárni a végéig, és valahol az utolsó taktusban csípni meg az olaszt. A terv többé-kevésbé m?ködik, épp két körrel a vége el?ttig, amikor ugye már el?znie kéne. Bautista huszonöt pontját Arcos és Endoh veszik el, amikor a lekörözések alkalmával Marcót elengedik, az apriliás el?tt pedig összezárnak a féktávon. Az ott begy?jtött hátrányt már nem tudja két kör alatt ledolgozni, így bosszúsan bár, de ezüsttel gazdagodik. A háttérben Simon látványos tempóvesztése olyan látványosra sikerült, hogy végül Debon is megfogta. Az összetettbeli sok változásra való tekintettel bemetsszük ide a kedves olvasóknak az összetett állását, köszönjük, szívesen.
250, verseny végeredmény
|
|
1. M. SIMONCELLI ITA Metis Gilera 43’09.385 |
250, ponttáblázat
|
|
1. Marco SIMONCELLI ITA Metis Gilera 215 pont |
Legutóbbi hozzászólások