Az amat?r endurózás szerelmeseinek íme, itt a KLX 250, amely a 300R-b?l származik el, ám a terep-vonulat mellett az országúton is megállja a helyét.
Miután tavaly egy félprofi, rendszámos és indexes gépet mutatott be a Kawasaki a 450-es kategóriában (KLX/R), a térnyerés folytatódik, méghozzá lefelé – gondolva mindazokra, akik szintén belekóstolnának a terepmotorozás élményébe, de kisebb lökettérfogatú, könnyen kezelhet?, ’emészthet?’ motorra vágynak, ráadásul olyanra, amivel a tranzitokat – magát a terepig tartó útszakaszt – is kényelmesen tehetik meg.
A KLX 250 pontosan ilyen, eklektikus: enduró-származék (KLX300R-gének), de a vázszerkezet és az egyebek mellett elektronikus befecskendezéssel megkínált blokk egészen más jelleg? használatot is megenged. Az er?forrás egyhengeres, vízh?téses, elektronikus indítású, telt er?leadású – ha hinni lehet a gyári beharangozónak. Az acél vázat közvetlenül a profi versenymotorokból emelték át, el?re 43 mm szárátmér?j? fordított teleszkópvilla, hátulra állítható, gázos rugóstag került.
Legutóbbi hozzászólások